Glädje & inspiration 18/1
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

min glädje idag var att ha mitt barnbarn här på 3 år..så vi har pärlat idag..ett halsband o en ring…glädje vet jag inte om det är att blåsa 2000 tusen idag..men ett måste..kram på er och ha en bra helg

För mig har det varit att bara ha en ledig dag

Jag har jobbat 2tim, känns så himla skönt!! På em satt jag o min snart 15-åriga dotter o hade ett riktigt djupt samtal, otroligt vilka känslor denna tös kan väcka i mig!
Kram på er alla därute!
//Sussie
Dagens glädje för mig är att maginfluensan börjar gå tillbaka.Jag är på bättringsvägen. *jippii* Det va´ingen höjdare att ha influensa.
En tråååkdag…än så länge …..

Jag fick precis ett mail från en brorson från Norge, min nya släkt! Fick ju reda på om min pappa i söndagskväll! Så denna veckan har jag fått en bror, en syster och nu ikväll en brorson!

Hejsan!
Är ny här.. Min glädje o inspiration idag, har jag hittat här 

Mitt arbete har gett mig mycket glädje och inspiration idag 
Min son inspirerar till härliga skratt när han dansar, sjunger och spexar 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

när jag kom hem från jobbet halvsju ikväll hade sonen på 17 diskat…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Min glädje var att hitta en liten energilampa, som jag kan ha tänd på natten och att jag på tredje stället/försöket, hittade en kolsyrepatron till min kolsyremaskin och det till ett rimligt pris.
Vidare hittade jag doftljus på rea. 30% på reapriset var det!Köpte 18 stycken *fniss* 10 st vanilj.
Sen hem till tre matglada små marsvin och en lycklig Nalleman!
Med Stjärnljus // Shintaida
Kände ömhet, lycka och glädje när jag nyss hörde min snart tvååriga tjej ropa på mig från sängen och jag kröp ner en stund hos henne och höll henne hårt. Hon var varm, mjuk och sömnig i sin nya rosa nassepyjamas. 

Sent omsider kan jag berätta om min dag den 18/1
Det var min födelsedag och mina föräldrar bilade de 12 milen hit för att vi kunde spendera dagen ihop. Det blev lunch och lite shopping i Eskilstuna innan en liten hög med vänner dök upp på kvällen för fika. Det var en bra dag och den följdes med ett resturantbesök på lördagen för bara mig och sambon! Trerättersmidag på Wärdshuset Ulla Winblad - ypperligt gott!