Repris
Påminnen om reprisen ikväll kl. 18.00, Det okända.
Ändring: Jag skrev fel tid först, den rätta tiden är 15.05.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för att du påminde!
Det ska jag se. :-) Jag missade det i onsdags för jag hade annat för mig. Maginfluensa. *L* Ska bli kul att se det ikväll. :-) Det var visst ett bra avsnitt har jag hört.

Sorry, jag skrev fel tid!!!! Det ska vara kl. 15.05
Elisabeth
#2 Ok. :-) Då kollar jag 15.05. Då behöver jag ju inte vänta så länge på att få se det. 

Det var ett gripande avsnitt och det drog fram känslor. 1993 gick en själsfrände över till andra sidan och precis som hon beskriver, man känner sig halv och livet stannar upp, så var det för mig med. Dessa tankar, att han inte har gått vidare, att man ska släppa själv men rädslan att han aldrig mer då återkommer med sin energi. Ja dom tankarna fanns också hos mig och det tog lång tid innan jag kunde komma över hans bortgång, innan jag kunde förlåta och själv gå vidare.
Så nu finns mina tankar hos den tjejen, jag vet vad hon går igenom.
Elisabeth
#4 Ja det var gripande. Det var så tårarna kom. Jobbigt för henne att förlora honom, och på det sättet. Hemskt. Tråkigt att du med förlorat en själsfrände. *kram*
Jag försökte "efterberätta" programmet för min dotter igår morse innan jag skulle till jobbet. Jag kom inte ens till själva händelsen innan jag stortjöt så jag fick avsluta min storry, annars hade jag fått maskara smetat i ansiktet!
Ja det var verkligen ett gripande program