Glädje & inspiration 19/1
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag och Cazzi tog en underbar promenad i det soliga och stormiga vädret, det var ren glädje:-D
Björn Ferri vann nyss!! ;-)

Fick hem en hundvalp för ett par dagar sedan och att bara se honom först rejsa runt som en tok för att sedan ramla ihop i en liten hög och snarka högt ger mej oerhört mycket glädje! *ler*
För han har verkligen livsglädje…!

Vi har gjort en stor snögubbe med morotsnäsa och russinögon och -mun. Treåringen åt upp munnen och sen tog vi en promenad och klappade hästarna hos grannen. Det var härligt, trots det blöta snöfallet! När jag kom in bakade jag sega solroskakor som var goooda!
Åhh, det kan jag verkligen hålla med dig om! Min hundvalp ger mig mycket av den livsglädje som jag känner att jag så väl behöver. Idag var det dessutom dubbelt så skönt ute i solens efterlängtade sken
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Har träffat mitt barnbarn snart 2 år, ger verkligen en kick och energi, härligt!
Jag har städat ut alla dammtussar efter katterna så nu känns det rent….det är glädje det :-).

Träffade en person som har lyckats ta sig ur kriminalitet och drogberoende. Han har även börjat umgås med sina barn, skaffat lägenhet och jobb. Det var en så stor yttre förändring att jag knappt kände igen honom. Då blir jag glad
glad att jag klarat mig 5 dagar utan nikotin

att strömmen kom tillbaka efter bara åtta timmar…..*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Tiia: DUKTIG DU!!!!!