Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 756 ggr
chik
0

värkligt

Vill bara säga att nu sitter vi och väntar på stormen och det är värkligt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

loreena
0

Blev det någon storm där borta? Här slaggregnar det utanför. Vi har stormvarning här på Finska sidan med, men tror inte det blir så farligt.

Jimmy-Ottossn
0

Här utanför växjö verkar det vara helt lugnt än så länge, men kanske är det som man brukar säga "lugnet före stormen" ?….vi får se helt enkelt hur vädret utvecklas!

Elisabeth-J
0

Ja det ska ju bli en hård storm, jag tänker på er som bor där stormen drar förbi! Min syster blev hårt drabbad av stormen Gudrun. Dom var utan el i 2 månader och telefon i 4 månader. Som tur var så hade dom precis flyttat till ett nytt hus där det också fanns en vedspis vilket behövdes med 4 barn i familjen. Jag åkte ner till henne strax efter och det var en bedrövlig syn, all skog runt deras hus var förstörd, träden låg som plockepinn och när jag såg detta kände jag en sån sorg över att det såg ut så i den annars så vacka naturen.

Den här gången ska tydligen elbolagen vara mer förberedda så vi hoppas att ni inte drabbas lika hårt.

Kramar till er!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Harrygirl
0

Hur menar du att det är "värkligt"? Värker det i kroppen?

…eller är bara ordet du söker "verkligt"?

auraman
0

det börjar blåsa lite här nu tidaholm.  det viner i knutarna :)

[mia-38]
0

God morgon!

Här i Nybro blåser det ganska bra. Men värst var nog inatt! Jag trodde taket skulle blåsa av och det regnade som fasen!! Och idag ska jag köra över med min syster o hennes familj till Öland!!! BRRRR!!! Undrar hur mycket det blåser på Ölandsbron?

Önskar alla en trevlig lördag! Med storm eller inte.

MVH Mia

BranDuir
0

Här i Älmhult blåser det friskt….nu kl tio i elva….23 m/sekund enl min väderstation….träden står som sprättbågar utanför fönstret…och huset skälver i byarna…vinden viner ….lite mysigt att se sylferna dansa..

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Pomperipossa
0

Blåser?? Vindstilla och 1+. Hoppas alla nere i söder klarar sig bra..

Elisabeth-J
0

Här är det också vindstilla och 1+ Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

Här blåser det liteSkrattande

aliciia
0

här blåser de massa ><

Bybo
0

Vindstilla och REGN…

maiya
0

Här har det börjat blåsa nu det verkligen vinner i knutarna. Här visar termometern +6grader.Glad

skruttan31
0

här blåser de enormt mycket,…

SEViking
0

vindstilla +1 nån snöflinga här å där

SEV Oskyldig

Erika-A
0

Här har det stormat hela natten. Vaknade flera gånger och kände det lite olustigt sådär. Det blåser fortfarande ute men inte alls lika kraftigt som innan. Glad Termometern visar +5 grader.

Chatrine
0

Här börjar det blåsa på bra i norberg, och min sambo som har jouren… det är han som ser till att ni får strömmen tillbaka under stormarna, ut i håd vind och reg eller snö natt som dag.

En heder till alla som jobbar därute, det är trots allt en risk för deras liv.

Morsan1
0

Strängnäs Södermanland:

Blåsten tilltar, huset knakar, grannens 5 m höga cypresser som jag hatar vajar ordentligt i vinden! Håll nu tummarna att de går av och att dom INTE faller på vårt hus!

Puss på er!