Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1450 ggr
Thez
0

Medium sökes!

Har suttit nu under felra dagar och bara letat men hittar inget. Fattar inte vad jag gör för fel, för det måste ju finnas någon som kan hjälpa oss. Letade även rätt mycket för några månader sedan men utan resultat. Vi har även funderat på att vända oss till det okända men det är något som vi helst inte vill göra. Vet inte hur vi ska gör heller så. Skulle vara mycket tacksam om det finns någon som kan hjälpa oss lite i alla fall. Jag/vi befinner oss i Dalsland.

Dolleminas
0

Det finns en medium lista på den här sajten, skriv ordet medium under sök så får du nog fram lite. Eller så kollar du "framme" på den här sajten.

Elisabeth-J
0

Dalsland? Jag trodde att det tillhörde Värmland :)

I artiklarna här finns en mediumlista, kolla där om du hittar någon i närheten.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

LisbethAkesson
0

Hej Thez

Elisabeth här som håller i forumet har lite kontakter och skulle kanske veta någon som bor där runtom.Det finns säkert fler här som vet någon. Vet inte vad Dalsland ligger inte så bra på geografinFundersam. Hur långt upp ligger detta? Kan kanske kolla runt lite..  Lisbeth

LisbethAkesson
0

Hej igen…

Ett litet gott råd bara.. ge inte för mycket information till mediumet innan, om det är ett hembesök.. Den information som är bra att veta är om det händer fysiska saker?? Det räker med ett ja eller nej.. Allså saker som flyttar sig, ljud mm. Och om man mår dåligt och påverkas mycket, familj, barn med mm.

Även när man går till ett medium för privat konsultation bör man inte heller ge information om sig själv innan.

Bara ett litet gått råd… Ha det så gott Lycka till med allt.

Lisbeth

Thez
0

Har redan kollat i den listan men verkar inte finnas någon här =/

zayla
0

Hihi…

Tänk dig mitt i Dalsland. Norr om den har du Värmland, Väster om den är det Bohuslän, öster om den är det sjön Vänern.  Dalsland hör till Västra Götalands Regionen. Där ingår också fd. Bohuslän, Skaraborgslän och Älvsborgs län. De gamla länsnamnen används fortfarande i viss mån…

Elisabeth-J
0

Ok, kontakta [Erika_A](javascript:void top.ShowProfile('ErikaA') "javascript:void top.ShowProfile('ErikaA')"), henne rekommenderar jag om det nu fungerar geografiskt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

auraman
0

http://www.mediumjens.se/index.html

du kan ju alltid slå en pling och kolla.