Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 742 ggr
amh_
0

drömtolkning..

Hej!  Jag brukar inte drömma mardrömmar, men inatt drömde jag två stycken, och jag kan inte sluta tänka på dom.. Undrar om nån kan tolka vad några saker som hände i drömmarna betyder..

En sak var att min syster dog, och jag fick cancer.  Sen var jag också mitt i ett skottdrama och vart pistolhotad, han sköt mig alldirg, men massa andra blev skjutna…

loreena
0

Hej, Usch, lät inte som några roliga drömmar. Jag är rätt så säker i alla fall på att du inte skall tolka dem bokstavligen. Jag menar att det inte betyder att din syster skall dö eller du ska få cancer.

Drömmar är fulla av symboler och det är nog dem du skall försöka tolka. Försök tänk igenom alla små detaljer, hur du kände dig osv. Sen föröker du tänka på ditt liv just nu. Är det något du oroar dig för just nu t. ex? Något som rör din syster? Något som ni båda är involverade i och som du skulle vilja dra dig ur? Eller tvärtom, som du tycker att du dragit in henne i? Det här är bara exempel, har ingen aning hur ditt liv ser ut.

Samma med pistoldrömmen. Igen är du indragen i något och andra stryker med (blir fast, får skulden?) Du slipper lindrigare undan. Känner du dig skyldig för det? Lättad?

Hoppas jag var till nån hjälp, men antagligen var det bara svammel..

Ha det så bra. Kram