ny här..
hej alla!
är ny här och tänkte dela med mig av vad jag sett i mitt liv.
när jag var 14 år mådde jag rätt psykiskt dåligt och vaknade en natt av att en flicka i lång ljus klänning kom mot mig med ett ganska starkt ljussken i famnen, såg ut som hon bar på ett barn eller liknande, blev rädd och tände lampan då försvann hon in i ett av hörnen av rummet. efter det började jag känna och höra en viss närvaro i hemmet. utanför mitt rum stod det fyra fotöljer som lät väldigt mycket när man satt i dom, flera nätter hörde jag hur någon satt och gungade fram och tillbaka. efter ett tag började både min kusin och min dåvarande pojkvän känna att det fanns något i rummet. flera gånger såg jag i min spegel som stod framför sängen som en vit skepnad, nästan som en katt lägga sig under min säng och kolla upp mot mig i sängen.. har alltid känt en slags obekväm känsla av att gå ner i våran källare, kallt och väldigt arga känslor som gjorde det svårt för mig att gå ner ensam.. det var en gång då jag och min pojkvän satt och kollade på film och skulle gå och lägga oss, när vi var på väg upp hörde vi hur dörrarna slog igen hårt! vi gick och tittade men ingen dörr var stängd. nu har jag flyttat hemifrån och bor med en ny kille i en lägenhet. känner ofta av något när vi ska sova, som skepnader eller skuggor som rör sig i rummet. men när jag verkligen känt av dom har hänt två gånger och båda gångerna efter att två av våra nära i familjen har dött. kan gå in i andras hem och känner av vissa energier i olika rum. svårt för mig att förklara men känslan är ofta obehag eller liknande..
min största fråga är om den flickan, vad tror ni hon ville ?
// Vanessa
Ja du!! kan inte svara på din fråga..Men önskar dig välkomen här på Övernaturligt…chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
Välkommen! Jag tror det var en av dina änglar…

Hej och varmt varmt välkommen hit in i värmen jag hoppas du ska trivas och att du får svar på dina frågor
varmt välkommen *glad*
tack så mycket :)
// Vanessa
hej och välkommen,men det var mycket du varit med om jag hade nog blivit rädd men säkert inget som är farligt men det är klart man blir skraj när man inte vet vad det är och vill kram uskan
nae jag är inte speciellt rädd, träffade en synsk som var vän med mina bästa vänner, hon hjälpte mig med en ekorrunge jag hittat. lärde mig och tog in allt "övernaturligt" istället för att se det som fånigt. läste mycket på internet där det stod att man skulle prata med "närvaron" och det gjorde jag.. sa att jag inte ville ha den här, efter det målade vi om mitt rum och tog bort speglar m.m. hade aaldrig sovit så bra i hela mitt liv.
anledningen till att jag vill "tro" eller veta är för att min morfar dog när jag var två år och det ända jag verkligen vill är träffa honom igen. jag vet att jag kommer göra det någon dag men jag hoppas att jag ska få se honom innan döden, eller iallafall känna hans närvaro.. han är mitt allt, jag bara vet det.
// Vanessa