Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1176 ggr
Bybo
0

Dåliga vanor...

…Ja!! Jag har tittat på Han som kan tala med andar eller vad det heter?? Jan P nåt …

I detta programmet sa han, att en en dam han läste av hade en man i andevärlden som sa sa: ATT han nu RÖKTE!?!

Huuuur funkar det? Blir man inte påverkad( i detta tillståndet) av såna saker som: Rökning, alkohol, droger eller annat dåligt leverne?

Borde man inte lägga av där innan man går in i nästa liv?

Ja, det var fler frågor jag hade…men minns dem inte nu *S*….

Någon som har en teori?

Jimmy-Ottossn
0

Jag tror inte att han rökte där,..därimot visade han säkert James att han rökte när han var i liv, sedan hur James får det att låta eller hur han vinklar det är en annan sak..

Kerstina-61
0

Jag säger som Jimmy att de röker säkert inte i andevärlden. Men för att få bevisning på att det är just den personen kan anden visa med både känslor, lukt och sinnen hur den personen var då den levde.

Man kan ju ibland känns röklukt, man kan också bli påverkad på så sätt att om någon var full då den gick över så kan man känna yrsel mm. Men detta går ju över så snart man ber om att det är bra nu, nu räcker det med känslor.

Sen hur James Von Pragh har framställt det hela, vet jag inte. Men jag brukar se de programmen och gillar dem skarpt!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

chik
0

OskyldigDu!! Har du aldrig känt en doft som är förknipad med någon som har gått bort?

Jag brukar känna röklukt.En bekant till mig kände både rök o kaffe.Oskyldig.Det måste vara några mer här som har känt lukter efter avlidna…Chik

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bybo
0

#2 Jo, men som på honom lät det som om de gjorde det i andevärlden….Hm….

Men kanske det inte är skadligt på den nivårn…ja, bara som en vana/"skådebröd" eller nå???

Och ja!!! Jag har känt många dofter…och förstår att dem vill visa sig på det sättet bla…

Men blev lite fundersam över att…ja, som denna mannen NU kunde röka….*S*…

Happyspirit
0

Nej, jag tror inte på det, det blir inte logiskt för mig eftersom de inte är fysiska som oss.

Däremot på en transkurs jag va på kom det igenom en man, och vi frågade honom vad han gör i andevärlden. Och han berättade att han tillverkar dofter. Så dofterna kan nog komma på ett annat sätt.

Celia
0

Ja jag ska röka som fan när jag är död!! Skrattande 
Som f.d. rökare tycker jag att det är sinnessjukt att förstöra sin kropp, men om jag ändå är död - så what the f**k?!

Och jag tror verkligen att de kan röka i andevärlden, precis hur mycket de vill. Jag är dock helt övertygad om att de inte sitter där med en paket cig och tar en då och då - utan att de bara förnimmer känslan av att röka och vet att de kan njuta av detta utan att de tar skada.

Jag tror att James var tydlig i sitt svar och att du hörde helt rätt!

Kram, Cecilia