ORB??
jodå, jag anser då du fått Orber på fotot, hunden, den stora tiken på försa bilden, den orben ser sför mig lite speciell ut, tänker på nån i huset, familjen som är där, en äldre kvinna…. sen får jag för mig ordet valpar för hunden…? jag ser många orbs på bilden o känslan som bilderna förmedlar känns kärleksfulla o tröstefulla….. det finns en värme i både huset o de två vackra hundarna.
Tack! Det var som jag misstänkte då. Kul….
MVh Mia
Hej!! Jag måste vara blind.För på förstabilden ser jag ingen ting, men på andra bilden mellan hundarna på karmen ser jag något..Och jag har svårt att tänka mig damm.Men jag vet inte men jag tycker det ser spänande ut.Chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej chik!
På första bilden finns en rund grej snett över huvudet på vänster sida sett från oss. Ser du?
MVH Mia
puttar lite…*L*
Jag tror att det är Orber på bilderna. Jag undrar hur kan folk lyckas fotografera damm som vissa människor påstor ibland att dessa fläckar på foton kan vara. Jag har alldrig varit med om det i allafall att jag skulle lyckas få damm med på mina foton.
Har alldrig fått sådana konstiga fläckar på mina foton. Eftersom det händer så mycket hemma hos dig så är det säkert Orber.
Hej saroti.
Jag tror inte heller att det bara är damm. Utan nåt mer invecklat o spännande. Jag hade en orb på ett annat kort med från en 70-årsfest. Den orben hänger över mitt huvud. Kan va så att jag har nåt med mej. Eller vad tror ni?
MVH Mia
Jag trög!!, Nu såg jag den, men den var ju så himmla genomskinlig.
Första bilden, men jag ser inga färgade orber…..Chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det är inte bara EN orb på första bilden. Kolla närmare så ser du att hela rummet är täckt av dom. 

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTT!!
ORB ELLER EJ, SNÄLLA SÄG!