Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 470 ggr
Ludvig1
0

OKEJ?

är det okej att säga, jag vill att du ska visa att du är här, jag vill att du ska hitta på saker, till anden?

auraman
0

har du nu ett väsen där  som inte är av den litetrevligare sorten så kan det ställa tillbesvär för dej. kontakt med andeväsen som inte gått över i ljuset skall man ta det väldigt varligt med och kanske till och med låta ett medium handskas med

Ludvig1
0

Mm, men ibland känner jag på mig att det är min farfar, och han vill jag gärna ha kvar, och att han ska göra lite väsen av sig.

Spiriteye
0

Jag håller med #1 här. MAn kan alltid om man vet vem anden är och den är av vänlig sort be att den visar sig ellr gör saker. MEN om man inte vet vad man har för andra i sitt hem å runt omkring sig så bör man vara försiktig med att be dem om saker …

Jag vet ju inte hur mkt du sj kan eller vet. Är du osäker så råder jag dig att ta kontakt med ett seriös medium som hjälper dig att ta kontakt.

Mvh// SpiritEye

Ludvig1
0

Okej:D

går på min känlsa, är det min pappas faster, pappas farmor, och min farfar. så går jag efter det. jag får ta det som det kommer.

Clary
0

Ludvig1 kanske skulle skrivit in sin ålder i sin profil.

Vissa saker anser jag att man bör vara vuxen för att ta sig an, vilket knappast är fallet här.

Eftersom det är många unga här måste ju svaren anpassas efter det, det är min åsikt.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

auraman
0

andeväsen är lite smarta med dom kan ura skjortan av en om man inte passar sej, flertalet är dock  vänliga fina själar men vad du än tar kontakt med så är det med största respekt och allvar  man gör det.

Ludvig1
0

Vad ni än säger tror jag att de är de. Men jag har lärt mig av er jag ska inte göra så. Jag lovar. Jag kanske inte är vuxen. Men jag blir det nån gång:D

Tack för att ni svarat med omsorg, ska följa era råd, jag lovar!:DSkrattande

auraman
0

så lite så  :)  var rädd om dej