Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 581 ggr
majaro
0

svart skugga igen

Som jag skrivit om innan att jag sett en svart skugga svepa förbi. Så såg jag den igen igår kväll. Jag bestämde mig för att fråga skuggan om det var nåt den ville. Låter säkert helt knäppt.

Så I tanken frågade jag skuggan och då började jag se dåligt. Det var precis som att min syn blev sämre och jag gnuggade mig i ögonen men såg fortfarande dåligt. Blev väldigt rädd och bad skuggan lämna mig ifred.

Vad anser ni om detta, är det skuggan som ser dåligt eller vad var det som hände mig.

Tacksam för svar.

majaro
0

**Jag väntar på svar, hoppas ni tror på mig ialla fall..
**

Dravcena
0

Det här är svårt att svara på….

Jag tror så här:

Ibland är de svarta skuggorna vi ser ett uttryck för vår rädsla. Ibland är det ögat- och hjärnan som spelar oss ett spratt.

Ibland är det möjligt att det är något övernaturligt. Skulle det här vara en ande som visar sig som en skugga är det förstås möjligt att du kan ha tagit in dennes energi och känt att den här anden tidigare var en person som sett dåligt.

Men sinnet är förunderligt och blev du väldigt rädd kan det också vara så att din dimmiga syn berodde på det.

Men vilket det nu än är behöver du inte vara rädd. Skulle det vara en ande så kommer den inte att skada dig eller påverka dig fysiskt. Kommer skuggan igen, säg rakt ut i luften: "Jag vill att du lämnar mig ifred för jag blir väldigt rädd när du kommer".

majaro
0

**Tack för svaret.
**

auraman
0

kan ha varit som så också att du fick kontakt med den här skuggan som kan ha varit en ande som inte gått över. och för att förklara vem denne är så det första du fick veta var att synen hos denne  var dålig när den levde, om vi leker vidare så säg att  du hade svbarat den att  ok  du såg dåligt  . så kanske du hade börjat känna dej lite större eller mindre än vad du är  .  helt enkelt ett sätt för denne att visa vem den var ?

auraman
0

#2  missade visst att du skrev samma sak :)

majaro
0

_Ska prova det om den vågar visa sig igen..
_

natur
0

majaro

Vi tycker absolut att du bör låta undersöka dina ögon. Det kan vara en allvarlig ögonsjukdom.

Det är bäst att få behandling så fort som möjligt, om du har en ögonsjukdom.

Ludvig1
0

Natur, var det inte du som var en skeptiker?

majaro
0

**Natur
**

**Vilka är vi?
**

Ludvig1
0

Natur har jag för mig är en skeptiker. Lyssna på de andra svaren istället. men känner du själv att du behöver gå och titta ögonen så gör det.