DET OKÄNDA
Hej, Nån som vet när det okända går på tv fyra plus?
Kolla på tv.nu, eller i en tvblaska?
Okej, hehe, Tack!

Det okända startar igen den 9 januari kl. 20.00.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack, det svar jag var ute efter! Saknar det så!

Det blir i kväll igen kl 20 på tv4+

Ja, jag vet. La in detta inlägget för ganska länge sen. Men nu påminde du mig om att det var ikväll. Tack!
älskar det programet! det är suuper spänande, :)

Ja det var så himla bra i kväll..verkligen känsloladdat..

Ett av de bättre programmen, ikväll,och som sagt,känsloladdat.Och så härligt att höra den positiva förändringen hos tösen,efter Lenas besök…
Ja, tårarna rann på mig efter hennes berättelse. Usch, vad tragiskt!
Skönt att det kändes lättare efter Lenas besök.
Ja, är det inte sorgligt när två människor som är skapta för varandra - i ordets rätta bemärkelse - skall behöva skiljas åt på det sättet..? Åh så sorgligt det var, dom var ju så fina ihop! Jag skickar en värmande kram till henne!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Det är alltid tråkigt då två skiljs, men man får se det från den ljusa sidan.
Livet har något bättre i beredskap för en.
SEV 
Jag tycker Det Okända kunde börja visa lite mer privatsittningar!

Jag missade kvällens avsnitt så jag får kika på reprisen på lördag istället 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Mycket bra program i dag och sorgligt naturligtvis, så härligt att se vad gott ett Medium kan åstadkomma genom att vara ett verktyg till andevärlden 
Lena är ett mycket ödmjukt och duktigt medium, det handlar inte bara om att kunna ge bevis på vem man har kontakt med utan också att vara en medmänniska och visa respekt och ödmjukhet och det gör Lena!
Det var en mycket bra avsnitt ikväll. Tyckte synd om tjejen som förlorade sin pojkvän på det sättet. Den bästa avsnittet hittills.

ja jag måste ju bara svara som alla andra… brukar inte kika på d.. men igår kväll va jag bara tvungen att se d… shiit va lessen jag va… ohh ja tyckte d va otäckt när man fick höra hans röst… o hon hade inte ens tagit upp telefonen än då när d spelades in.. men jag håller med att ibland är livet så fruktansvärt orättvist.. skulle ju vara dom två..

Det var en mycket sorglig historia, mycket skakande berättelse. Man kan ibland undra över varför det blir så här.
Jag blev inte klok på om vad som hände med gärningsmannen. Någon som fick kläm på detta?

Nej det sas ingenting om gärningsmannen, men jag hoppas han åkte dit!!! Jag förstår hennes ångest över att vara så hjälplös och inte kunna göra något.
Men hur kan han ha lyckats få in rösten på en mobil som inte användes?? nån som har nån bra teori?
Det kallas för EVP
Electronik Voyes Fenomena(är inte så bra på att stava engelska)
Och är tämligen enkelt för våra andevänner att göra sig hörda på det sättet!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Usch, vad ledsen jag blev! Sorgligt
Jag har haft en klient som kom via en privatsittning där jag fick kontakt med en anhörig till denne som senare hadde fått ett ljudmedelande på sin telefon, jag fick i efterhand höra det, var mycket spännande, dock hördes orden inte klart men det var så pass tydligt så man hörde vad han sa, och likaså vart det inspelat en bra tid efter personen gick bort.