Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 374 ggr
[mia-38]
0

Stol som flyttade sej

För några månader sedan så hände det en konstig sak.

Min son o hans tjej satt nere och kollade tv. Mitt sovrum är precis över det rummet. Jag hade gått o lagt mej för länge sen och sov som en medvetslös. Morgonen efter så frågade dom vad jag hade sysslat med.. "Vadå?" frågade jag….."jaaa….du flyttade ju möbler inatt" sa dom. Va??? jag hade ju sovit som en stock ju. Dom hade då hört att stolen jag har uppe på mitt rum hade kasat runt på golvet….Huaa!!!

Några månader innan den händelsen så hade en kompis till min son sovit i hans rum. Denna hade då vaknat av ett skrapande ljud. Tittat upp och sett stolen röra på sej……

Vad kunde detta varit?? Så vitt jag vet kan inte stolar flytta på sej själva….

MIRJAMI
0

Det är väll andarna som kände för att möblera om hemma hos erFörvånad

tarotlasse
0

Vad kul jag älskar verkligen när man får uppleva när ande världen visar sig för oss rent fysiskt.

Så var glad och tacka dom för att dom visar sig för dig på detta sätt verkligen härligt.

Lasse

Dravcena
0

Det var någon som ville att ni skulle veta att de fanns där. :-)

Min 11-åriga systerdotter ringde upprört en gång till mig och sa: "Carina, jag och min kompis satt vid det lilla bordet och spelade ett spel och då började bordet flytta på sig och jag lovar att ingen av oss rörde det. Vi blev jätterädda och satte oss på golvet i hallen och då kände jag hur någon kom och satte sig bakom mig. Jag sa: Jag känner att du är här och om du vill ha hjälp så lovar jag att ringa till moster, men nu får du gå härifrån för vi blir rädda." Hon säger att det som fanns där då försvann. :-)

Jag tycker som Lasse, det är härligt när sådant händer och det är absolut inte något att bli rädd för, det är ingen som vill något illa.

Hyacint1
0

Nehej du Mia det ,jag tror inte heller att du behöver vara rädd, det är som Lasse säger var glad för att du har den gåvan, och var stållt över den… det skulle jag ha varit….. men det är klart man ska nog akta sig för att gå och skryta med det för avarter finns ju alltid och dom vill man ju undvika…Glad