Det Okända.
Det okända kommer ikväll kl20,00 i tv4+.Då är Camilla med ska bli kul att se hur det går för henne ikväll.

Jag är i valet o kvalet o se på det eller gå på julshow..vilket dilemma..har ju väntat en hel vecka nu ju på det okända i kväll..så..kommer det andra i vägen..
Aha..va kul, det visste jag inte…:-)

Det blir nog tv.n..ska bli spännande att se i alla fall..
#1 Mitt råd: se julshowen och härda ut tills det är repris (till helgen har jag förmig) på det okända!:)
Ja hon har ju varit himla duktig men med tanke på hennes ålder så trodde jag att hennes mamma skulle vinna.
ska bli jättekul å se henne ikväll…

17.50 på lördag är det repris *ler*

Jag o tålamod..*S*..ska försöka härda ut…

Jag missade förra avsnittet av det Okända..vad hände då?
ÅÅÅH!!! Längtar somm attans!
Håller tummarna för Camilla!

jag tror att kvällens program blir spännande då camilla får sitt första uppdrag detta visar sig vara en tuff match för henne och man får kalla in jörgen till hjälp det såg fasligt spännande ut på reklamen i alla fall.jag tycker att Camilla verkar vara en mycket varm och god tjej..önskar att det ska gå bra för henne..

Ja, det ska bli spännande att se….Låg inte Jörgen och spydde i reklamen också? Undrar vad sjutton det var som hände? Fast snart får vi veta…nedräkningen har börjat…bara en halvtimme kvar nu.
#2 Hur har du lyckats missa det? Vilken tur att du har oss som kan hålla reda på det åt dig….
Säger en som glömmer eller missar det mesta….fast inte det okända…

Håller tummarna för Camilla!!

Jag valde att se på programmet i kväll,har fått feber..ja jösses..ska bli så spännande..såg ju oxå reklamen..höres efter det..

Camilla kommer klara sig kanon! Det är jag säker på!!! Jag tror hon är en pärla!

Jag tror också hon fixar det här..även om det krävs hjälp från Jörgen.
Det är en stor grej hon får vara med om nu…skolan är slut och allvaret har börjat..
Att jag inte tog med henne som en vinnarkanditat berodde på hennes ungdom…ja, det var fördomsfullt det vet jag…hon har ju faktiskt visat vad hon kan och det borde ju räcka egentligen….man kanske skulle ställa upp i det där programmet som handlar om fördomar…ID, heter det väl? 
Hur gick det? Jag såg fram till ca 20,40 sen ringde min svägerska . Nu är jag tillbaka vid dator o tv
Var rädda om varandra

Jörgen kom tiil undsättning och lyckades få bort den envisa mannen. Jag förstår inte att familjen orkade med trakasserierna så länge som dom gjorde.

En härlig familj,Camilla toppen och Jörgen med….
Nej. Det lär väldigt jobbigt, det jag hann se. Skönt att inte ha de problem här (ännu :-))
Var rädda om varandra

#17 Att man orkar så länge beror många gånger på att man blir så van vid det och det är lite tragiskt ibland, speciellt när det kanske påverkar barnen. Men det var skönt att höra att det nu har blivit lugnt där igen och att mannen har fått ro.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ja det var skönt att mannen fick ro till slut.Tyckte att Camilla var duktig det var ju hennes första jobb för det okända.Det var ju bra att Jörgen kunde hjälpa till att familjen fick det lugnt till slut.

Camilla var jätteduktig ju!Skönt mannen fick ro så familjen fick det lugnt..spännande hela programmet..

camilla var så nervös gjorde ett kanonjobb tycker jag..Jörgen är alltid rolig att se på jag skrattade när han sa till camilla att det är bara att ta dom på en gång och inte släppa jag tyckte det lät roligt…bra programm ikväll..härliga människor…

Ja Camilla var verkligen kanon duktig och så många fullträffar hon fick in tyckte jag..Det ska bli kul o få se mer av henne
Bra program, Camilla var jättenduktig, det är inte enkelt att ha dessa förväntningar på sig.
Ska bli roligt att få se henne igen, man får inte glömma att det ju inte är första gången de fått göra återbesök i en familj och dessutom även fått hjälpa varandra genom att ta in ett annat medium
Jörgen, duktig som vanligt förstås, det är alltid roligt att se honom in action.

#20 Så är det absolut, det vet man ju själv hur det är i olika faser i livet exempelvis.
Ibland blir man förvånad över hur länge man själv har orkat med när man tänker tillbaka på sina egna upplevelser man haft av andevärlden 
Camilla var toppen! Hon verkar vara så genomsnäll den tjejen! Heja Camilla!
Jag tycker också Camilla var jätteduktig. Och det var faktiskt kvinnan i huset som ville ha mannen kvar, då fick han mera näring och det är klart han började ge sig på hennes man. Logiskt för mig. Kvinnan själv gav näring till mannen när hon blev smickrad och ville ha han kvar där. Inte så lätt för Camilla då att veta hur hon ska göra första gången. Och sen tycker jag det är lite fel att skicka en så ung tjej första gången på ett sånt fall med en man som antastar kvinnorna. Inte så smart från början. Men tur var väl att de hade Jörgen i bakfickan. Bra början för Camilla tycker jag.
Jag uppfattade också att kvinnan ville ha honom kvar , så Camilla gjorde sitt jobb där. Även om hon drog en lärdom av det när Jörgen sa att känns det inte bra grabba tag i det. Det kan man ju inte veta när man är så färsk, om ingen säger det till en.
Camilla var duktig men jag säger som Happyspirit fanns ju ingen anledning att skicka henne till ett så pass svårt fall som de gjorde första gången. Nåja det löste ju sig så småningom.
Men va? Man har ju inte fått se vem som vann ens, väl? Eller när visade de det?
Förra veckan var det väl näst sista avsnittet för akademien? Eller kom nästa direkt efter?

#31 Det var förra veckan som var det sista då Camilla vann.
Elisabeth
VA?! Har tiden gått så fort?? Oj… Vad var det då… 10 avsnitt?
Idag börjar det igen! :)

Ja, nya säsongen ska ju börja idag, ser fram emot att bänka mig framför tv´n igen.. Är dock lite orolig för Jörgen (om han är med?) har fått för mig att han inte mår så bra? Vet inte varför, tror det är något i hans ögon som säger mig det.. *känner mig fånig*
Kram

Jag läste nånstans om att han är beroende av sprit…

#36 Var har du läst det? Antagligen någon som tror det och skriver skvaller. Jag tror ju inte att han skulle åta sig att arbeta om han inte känner sig stabil och mår bra.
Nu vet jag inte var du har läst detta men jag tror inte på det ryktet.
Elisabeth

#37.Håller helt och hållet med dig.Bara en massa skvaller och ingenting annat.
Så här står det om kvällens avsnitt :)
Hämtat här: http://tv4.se/tvtabla/episode/535079.html
_I kväll sänds säsongens första avsnitt av Det okända. Först avfärdar Pia ryktena om spöken på Svaneholms herrgård men när hon en dag blir knuffad nerför en trappa inser hon att hon och familjen behöver hjälp.
När Pia Hidén köper Svaneholms herrgård frågar de förra ägarna om hon kan känna av andarna i det gamla huset. Hon avfärdar det hela som nonsens och flyttar in i det gamla huset med sin familj.
Men snart händer saker som får henne på andra tankar. Det börjar med saker som snabbt kan bortförklaras, som lampor som tänds och släcks av sig själv och en känsla av ständig närvaro. Men det dröjer inte länge förrän aktiviteterna i huset ökar. Familjen kan höra hur någon går på övervåningen och de ser skepnader i ögonvrån.
När Pia en dag blir knuffad nerför trappan är gränsen nådd. Det är tydligt att någon vill köra bort familjen från herrgården. Men vem? Familjen får hjälp av mediet Terry Evans att ta reda på det._
åh! det ska jag inte missa :D

Jag tror inte heller på det där om alkohol!! Inget sånt jag mena heller, men du Elisabeth OM han är med i dagens avsnitt (eller nästa gång han är med) kan inte du oxå kolla hans ögon NÅTT är det men knappast alkohol..känner bara sån oro när jag sett honom dom senaste gångerna. Sen är det väl så oxå att medium`s inte kan dricka alkohol regelbundet, dom jag känner mår riktigt dåligt efteråt.. kramar till alla!
Sussie

Ang. dagens avsnitt av "Det okända"
Jag må vara dum ihuvet, lättlurad, bortkollrad, ointelligent osv. Men fan vad bra program! Och fan vad jag gillar Terry Evans! Och fan vad jag tror på det här OAVSETT vad andra tycker! Och fan vad jag vill få tycka vad jag vill utan att varje dag läsa att det jag tycker är fiffel och båg!
Puss på er alla!

#42 Håller med dig när det gäller vartenda ord du skrivit här, jag är väl lika nipprig som du ;-)
Programmet var skitbra och Terry, ja, han är underbar, sympatisk, skitmysig…helt enkelt suverän. Och så är han ju duktig oxå…
Puss i pannan får du…:-)
Jag har inte sett det än xP Stog å lagade mat när det började.. så jag har spelat in det, så jag ska kolla på det efter maten ^^ (Piroger har jag gjort ;) *stolt* xP)
kram på er

#44 Åhhh, va gott….*avis så det tjuter i magen*
Är också en Terry-beundrare!
Ja, Terry är för himla duktig! Nån som brukar se på Mannen som talar med andar? Han är också jätteduktig!
Vad gäller Jörgen så har hans mamma gått bort. Han har sorg det är nog det ni ser i hans ögon. Bara för att man är medium så betyder det inte att man inte sörjer när en nära anhörig går bort. Vad jag förstått stod de varann väldigt nära. Kanske är det så att varje gång han jobbar och öppnar upp så passar hon på att visa sig och då måste han samtidigt fokusera på arbetet och vara professionell, en svår balansgång där.
Det är i alla fall vad jag tror ni ser i hans ögon.

#42 Absolut precis vad jag tycker!
Är det bara jag som tycker att det fattades , men vist han gör ett starkt intryck
Terry är bara förbra,Han ger ett väldigt lungt intryck.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Kan bara hålla med , Terry Evans är fantastisk vilken människa !! han är så lugn och så klockren .
Jag hyser den allra största respekten och värmen för den mannen och skulle verkligen vilja träffa honom på riktigt någon gång =)

Programmet i går var helbra!Terry är helt fantastisk!

hade en elev till ><terry evans som genomgår hans mediumutbildning,jag hade anmält mig som frivillig till att hon fick komma och känna av min lägenhet. Det ingick i hennes utbildning att göra en del uppdrag innan hon fick sitt certifikat.Hon var en helt fantastisk tjej..det som slog mig var att hon faktist arbetade lika som terry..jag har ju setat bänkad då terry varit med i det okända eftersom jag beundrar honom mycket.Intressant var det i alla fall,hon berättade i alla fall att han var en underbar människa,att dom hade jetteroligt på hans kurser..
Lite kul med den där operasjungande rösten i bakgrunden igår också. Kul för dem (och oss) att det händer saker även under inspelningen, de har ju ändå hållt på ett tag nu.
#54 Ja, de va jättekul. Hade varit kul om dom lyckats få fram vad killen sjöng för något.

Jag var på Terry Evans storseans i Karlstad. Vi var många…kanske 150-200 pers. Det var goda energier och Terry var väldigt mänsklig. Då man handlade något, en bok, en cd-skiva, så tog han och tackade i hand
Vääldigt lugn…verkar han att vara.
Man kunde ju tro att det skulle vara fördel att sitta längts fram på seansen, då man är så många, men de flesta som fick hälsning från andra sidan satt längts bak så man knappt såg dem
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Morsan1
Vad tror du andarna anser om dina frekventa svordomar?
Du bör aboslut avstå från svordomar i fortsättningen.

#57 Jag tror inte de har nåt emot att man kryddar språket lite. Sen tycker jag inte Morsan använder så hemska ord, faktiskt. Det finns de som beter sig mycket värre, utan att svära.
Om du frågar mig, alltså. Men det gjorde du ju inte iof.

Jag har oxå träffat Terry Evans en gång på storseans..Fick dessutom budskap..Han är en underbar människa med stor ödmjukhet..det var en så härlig stämning där jag var..Han tog mig i hand efteråt när jag ville ta ett foto..det fotot är ett märkligt foto..finns nåt på det som ej borde vara där..nog om det..ser fram mot nästa avsnitt!!

kan man se det okända Online? jag har inte tv4 plus (bor utomlands) men vill gärna se

#60 På TV4 Anytime kan man se det, har jag för mig.

#57 Jag tror andarna tycker hemskt illa om mina svordomar. Speciellt min rara mormor som är i andevärlden och som inte gillade fula ord!
Jag håller med dig fullständigt! Jag bör verkligen sluta svära, det är ett av mina abslout största fel! Jag är hopplös!
Tack för din omtanke ArneSvensson!
Men söta TROOOR nog att dem har värdsligare saker att bekymmra sig över *S*….. Go mama go!!!

Lyfter upp tråden för att påminna om programmet i kväll kl 20 på tv4+..
Är det någon som kollat VEM det är ikväll??

Det verkar som att det handlar om det där svenska paret som var i Bulgarien och han blev misshandlad till döds av vakterna. Usch det var så hemskt! Det är ju en "färsk" händelse och jag tycker det är modigt av tjejen att ställa upp i tv med detta.
All lycka till till de medverkande!
Bara 7 min kvar.

helt totalt fel av mig! såg inte att denna tråd var äldre *puckad* nåja det var ett bra program ändå idag den 16 jan eller vad det är för datum idag… har dålig koll… läskigt med mobilen där han pratat in meddelande….brrr
Jag gillade detta programmet. *snyft*

Så vemodigt, sorgligt och ändå så vackert*rörd*
Äkta kärlek mellan två världar… Rörd.

Fantastiskt bra avsnitt! Lena är ett otroligt bra medium i mina ögon!

Äkta kärlek var det mellan dem.Snyft…Lena är ett jättebra medium.

Låg i soffan o snyftade,vilken otrolig kärlek!

Ja nog rann tårarna allt…. vilket par, vad hemskt att behövas skiljas på det sättet. Hoppas de fick tag på mördaren.
Vilken saga och så rörande!
Men jag kände ändå att hon i slutet kände sig förtröstansfull över att han "kommit hem"!
När jag smakar på dessa två ord fylls mina ögon igen, mer av glädje just för att han kommit hem.
Lena är väldigt skicligt medium, lugn och utrycksfull.