Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1297 ggr
Ludvig1
0

STÄNGA AV

Hejsan, jag har bara en fråga, när jag försöker stänga v, vilket jag gör genom att tänka mig en bubbla runt omkring mig. Blir det typ hela tiden hål i bubblan, vad beror det på?

[TotemoOmoshiroi]
0

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, för stänga av har jag inte riktigt lärt mig själv ännu. Oskyldig

Elisabeth-J
0

Är det så kanske att en del av dig vill stänga men en del är lite nyfiken ändå? I så fall kan det bero på det.

Man kan ha stängt av, men så börjar man kanske läsa en bok eller prata med någon om det och då öppnas man upp igen. Det där med att stänga helt kan man bara göra om man verkligen vill det på djupet. Har man lite intresse och nyfikenhet så är det inte alltid man är helt stängd ändå.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Jag gör mina bubblor varje gång jag vet att jag troligen kommer i kontakt med energi som jag inte vill ta in.
Jag vill inte vara avstängd hela tiden utan när jag vill ska jag ju öppna mig.
Jag vet ju att Du Ludvig1 är väldigt aktiv här på ÖN och jag kan ju tänka mig att för varje gång Du tex. tränar en avläsning så öppnar du upp din bubbla :-) så var noga med att stänga igen när du lämnar ÖN. :-)

auraman
0

du kanske skall ta det lite från grunden :) börja med att lära dej stänga ner och öppna upp  din chakra kanal  :)

auraman
0

missade lite infpo där visst ….  om du lär dej hantera det så kan du på ett effekivt sätt stänga ner och få lite lugn och ro om det ärdet du vill ha

Ludvig1
0

jaha, för jag tänkte typ att det är kanske nåt som vill tränga sig in, men jag är typ för "svag" för att stänga helt. Men det har kanske med mig själv att göra. Tack för svar!:D

Happyspirit
0

Så här är det Ludvig. Att så fort du möter en annan människa som du känner sympati för så öppnar du upp dig automatiskt. Så fort du pratar om det andliga eller om övernaturliga saker så öppnar du upp dig automatiskt.

Det enda du inte gör är att du stänger automatiskt. Så om du är en person som lätt känner sympati för andra och är här inne ofta så behöver du träna på att stänga ner dig flera gånger om dagen.

Ludvig1
0

Men, jag är säkert ingen spc medial person. Men ibland vill jag stänga ner mig när jag inte känner mig ensam. Bara så ni vet. Om det gör nån skillnad.:D Kram

auraman
0

det gör skillnad att stänga av och för svag tror jag inte du är. handlar nog mer om rätt teknik. och oftast så är det lite lurigare att stänga ner sej och va nedstäng än att öppna upp. din såkallade bubbla  har mest effekt mot människor och så du möter . den energin kan du blokera på det viset. andevärlden måste du stänka ute medatt stänga ner din kanal upp till 8:de chakrat

satori
0

Kan va så enkelt som koncentrationsproblem. Det har varit ett himla "liv" mellan väggarna här mellan varven och då har jag haft jättesvårt att stänga ner för att jag blir distraherad hela tiden, nästintill omöjligt har det varit då jag haft svårt att koncentrera mig rejält på som jag gör stänga igen chakrana en del. Som att stänga en dörr när det är vindstilla respektive stänga dörren när det är orkan ute.

TantAlma
0

Gå igenom dina chackran och stäng dig upp ifrån och ner. ( Jörgen sa det på akademin för det okända) Det tog jag till mig.

Ibland märker jag att mina öppnar sig igen och då ber jag min guide om hjälp.

det var ju vad auraman sa… fast på bättre sätt tror jag.

Är du rädd och osäker så läs på hur du får kontakt med din guide. Det är förmodligen dina änglar du känner av.

Jag är förståss inget medium, men har förstått i efter hand att det är de som fångat min uppmärkasmhet några gånger.. De väntade på att jag skulle be dem om hjälp.

Lycka till

Alma

BrujahX
0

#7  Nu pratar vi väl ändå om olika saker? Påstår du att varje gång man känner sympati så öppnar man mot andevärlden automatiskt?

Nej, det hävdar jag bestämt NEJ till. Det skulle innebära att folk antingen var osympatiska mot andra oftast eller att folk oftast var öppna. Vilket inte är fallet.

Det är stor skillnad på att känna kärlek/sympati mot andra, att vara öppen i sitt hjärta och att vara öppen mot andevärlden. Blanda inte ihop dessa två, för då blir det fel.