Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 338 ggr
SusanneStromstedt
0

Ah,äntligen !!

Min sambo och tonårsdotter har länge sagt att det bara är inbillning med dofterna jag känner i tvrummet och matsalen..

Igår kom dottern och frågade vem vi haft på besök?Ingen,sa vi,för ingen har varit där på ett par dagar.Hon såg lite besynnerlig ut och gick in till tvrummet,men kom ut lika snabbt igen.Men det måste vara nån där inne,det luktar ju rakvatten,sa hon!Så vi gick in dit,och mycket riktigt;det luktade starkt av rakvatten.Men även av cigarett.

Sambon sa;Hm..måste finnas en naturlig förklaring på detta här!

Igår kväll innan vi gick och la oss gick han runt och "sniffade" i alla rum..GladEtt litet erkännande ser jag det som.

Innan jag somnade kände jag en svag doft av parfym i sovrummet.Undrar om han också gjorde det…

Bybo
0

:-)

TantAlma
0

Ja din man  har nog fått sig en tankeställare ett tag framöver…..Skrattande

pyttelillatrollet
0

haha där fick dom =)

Denna kommentar har tagits bort.
Pia-F
0

Ibland känns det bra, eller hur ;-)

SusanneStromstedt
0

Japp Skrattande väldigt bra…

Pomperipossa
0

Vad härligt att äntligen dom också märker det! Här brukar det lukta cigarettrök ibland trots att ingen röker och vi inte varit hemma.:)

SusanneStromstedt
0

Jag tycker att det är mysigt,men grannen gillar inte att vara här i mitt hem.Det kryper i henne ,säger hon…

MIRJAMI
0

Vad bra då kanske din tonårsdotter och sambo tror på att det finns någon mera där nu då än ni. Jag tror inte att det finns någon logist förklaring så länge det inte har varit någon där som har haft rakvatten på sig.

Din granne kanske känner närvaro ut va den som finns där……

SusanneStromstedt
0

Ja,hon säger att det är ruskigt att bara stå i hallen…