Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 362 ggr
[mia-38]
0

Duschen

Nu har det hänt tre gånger denna veckan att duschslangen har trillat ner. Den kan inte göra det av sej självt. Nån måste alltså vara där och putta ner den. Mysko! Och det händer när jag är där inne. Inte annars. Jag har frågat vad anden vill. Men får aldrig några svar eller några indikationer på vad den vill.

[TotemoOmoshiroi]
0

tre gånger? jag tycker då att det låter som den gör det av sig själv i sånna fall. Händer det ofta är det nog inte ett spöke utan helt enkelt ett knasigt handtag.

[mia-38]
0

Handtaget är inte knasigt. När jag har satt upp den så sitter den verkligen. Den kan inte lossna och trilla ner av sej självt.

[TotemoOmoshiroi]
0

#2 ursäkta! jag läste för fort. Generad

[trumman]
0

Skum sväng!

Testa om det kan ha med, i brist på ett bättre ord, gemensamt vattentryck att göra.

Släpper, eller ökar, vattentrycket i duschslangen då du tex spolar toan eller spolar på i handfatet? Kan det vara detta som händer?

[mia-38]
0

Nepp. Jag gör liksom ingenting i badrummet som har med vattentrycket att göra just då. Det vet jag. Har kollat dessa möjligheter.

Sandie
0

Jag vill fråga dig om huset är ombyggt?

[mia-38]
0

Huset helrenoverades för ca 7 år sedan.

[maffiapudeln]
0

hm.. våran dusch brukar sättas på av sig självt.. Helknasigt.. är det något fel i packningen borde den väl inte börja spruta? Och själva "skruven" skruvas upp också =S

MIRJAMI
0

Har en en släckting och hos den så gick duscen i gång ensam. Hon vaknade även en natt ut av att lampan var tänd i deras sovrum fast de hade släckt den innan de hade lagt sig. De hände alltid en massa konstiga saker hemma hos den oavsett var de bodde. De flyttade väldigt ofta……antagligen så flyttade spöken medFörvånad.