Medial?
som jag skrev i en kommentar till mitt eget inlägg, skriver jag med här så alla kan se, ochh svara med förhoppningsvid;)
mmm, men jag vet ej om jag är medial. jag har bara fått upp bilder i huvudet när jag inte känner mig ensam. Och vissa saker har hänt (små saker) oförklarliga. Hittat rätt på endel avläsningar och "hitta" inlägg. Är jag medial?
Ja, det låter som du är medial Ludvig. Att vara medial är inte samma som att man är medium. Men det börjar nu någonstans eller hur?! Att få upp bilder i huvudet kallas för att man är clairvoyant. Här nedan kommer en liten förklarning till alla ord som börjar med "clair"
Clairvoyance=se bilder, föremål, personer från andevärlden m.m. En clairvoyant kan också se bortappade föremål och kanske se in i framtiden.
Clairaudience= höra meddelanden, röster från personer i andevärlden.
Clairsentence=Känna fysiska och mentala känslor från andevärlden.
Lycka till med övandet och din medialitet!
Kram Erika

ett medium är medialt. att vara ett medium är att vara en person som har kontakt med andevärlden och som kan tolka dessbudskap osv. att hitta rätt i hitta inlägg osv att känna av vart saker kan vara är ren intuition och är en förmåga alla har med sej mer eller mindre, vill du kolla om du har din mediala förmåga så tycker jag att det är lämpligt att ta kontakt med ett medium för att gå tex en helgkurs och prova på och se vad du får fram