Storseans
Jag ska gå på min första storseans i slutet av februari.
Det ska bli jätte roligt, men samtidigt lite läskigt och pirrigt.
Jag får alltid en känsla av att de som är mediala kan läsa ens tankar- hu jeda mig, mina tankar far och flyger åt alla håll, och så tänker jag att nu ska jag inte tänka si och så .Vad händer då, kan bara tänka på det jag inte skulle tänka på.- Tvångstankar?
Kan det förstöra min eventuella kontakt med någon anhörig om jag inte är riktigt koncentrerad på mediumet?
Kan mina snurriga tankar störa den som har sittningen?
Vore tacksam om någon kan ge lite råd hur jag ska klara av detta, för jag vill verkligen gå dit.
Tatsu
Hej
Konstigt att ingen har svarat dig!?
Jaja ta det lugnt du bara, mediumet läser inte dina tankar! Däremot så kan många medium läsa de energier (din aura) som omger oss! allt du varit med om sitter som energi spår i den & det kan mediumet snappa upp. Men du behöver inte vara orolig det är aldrig (iaf inte om det är ett seriöst medium) något obehagligt som förmedlas, särskillt inte på en storseans då man inte går in så djupt i sittern/klienten.
Tillägga ska jag väl också säga att på en seans el sittning så är det främst andekontakt man förmedlar & inte energiavläsning!
Gå du på seansen utan några som helst förväntningar så kommer du uppleva den som bäst. Går man dit med tanken att titta (utan att hoppas att man ska få budskap från andra sidan) så är chansen större att man får det.
Det är jätteintressant att gå på sin första seans. Jag satt som förstenad, så inne i vad mediumet sa att jag knappt minns någonting haha. Gå dit avslappnad du, du kommer uppfatta det som en speciell föreläsning kan man säga!! =)
ha så trevligt!
ps… får jag fråga vems seans du ska gå på??

Tatsu, det behöver du inte vara orolig för. Ett medium som håller seans har kontakt med andevärlden så dina tankar bör inte störa. Ja gå dit bara med ett öppet sinne och utan förväntningar.
Önskar dig en trevlig seanskväll!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det blir nog en upplevelse ska du se! Lycka till! 

Natur jag har svårt att förstå varför du är här över huvud taget? du sprider så mycket negativt omkring dig.
Vill Tatsu gå på en seans då gör hon det…

klart du ska gå på seans Tatsu..även om du inte får nåt meddelande så är det väldans spännande ändå och tiden bara flyger iväg…ha så jettekul
Men du "Natur" varför inte börja klanka ner på präster och psykologer också? dem lever ju som du säger på andra människor…eller är det bara medium du vill utrota? tycker det är så tragiskt med människor som inte har något värdefulare att ägna sin tid åt än att sprida negatv energi!
#4 Jag kan inte tänka mig att göra något roligare för pengarna, dels är det en julklapp och sedan är det något jag har velat gjort länge.
Jag kommer att gå dit och hoppas att jag får kontakt, annars är det intressant att bara kolla hur det går till.
Tatsu
Gå dit UTAN att hoppas på kontakt, då är chansen större på att det kommer till dig! Risken finns annars att du låser energierna så de inte kommer igenom. Gå dit med inställningen att LYSSNA på mediet. Ett tips bara.