Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 369 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 11/1

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

min glädje idag..är först så vann jag på tävlingen här..ett fint handgjort halsband..sen glädjen att baka 9 råkakor idag…men glädjen tog slut snappt..kläderna och stövlarna jag skulle skicka efter var slut..så nu blir det att invänta något annat i nästa katalog..kram..men är jätteglad över smycket som kommer på posten

Elisabeth-J
0

Glädje fick jag av en medlem och kurselev här som kontaktade mig idag. Hon hade fått besök av min styvpappa i andevärlden så hon förmedlade det han ville framföra, TACK!!!!

Det var klockrena beskrivningar av honom och budskapen förstår jag fullständigt, vilka är inspirerande också ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

_sussie_
0

Jag har varit på "efterkontoll" hos olika läkare idag o kommer inte få några men förutom tänderna tror dom, känner jag en otrolig glädje över detta o att jag lever o att solen kom fram idag o att det var vår i luften.. livsandarna börjar vakna ordentligt i mig nu… blir säkert -20 vad det lider..ha, ha!

Kram Sussie

drutten53
0

småler nu..nu är jag glad igen..skicka efter kläder o stövlar  skam som ger sig..så nu blev börsen av med 1000kr  skit i samma..något nytt vill jag allt ha..köpet sällan saker till mig själv…nu ni brudar kommer jag bli superduper snygg  asgarv…fick mycket för pengarna..stövlar jeans tre tuniker..tre leegings..skjorta…kram

Tatsu
0

Jag hade "bara" gått upp ett halvt kilo efter jul när jag var på VC i morse, då blev jag ialla fall glad, trodde det var mer.

Nytt år nya tag "bara" 20 - 25 kilo kvar!!!!!

Har inte haft tid att vara inne här på ett tag, så nu har jag valsat runt lite överallt och fått lite mer inspiration av er alla på sajten.

Det är ett beroende som är positivt, mår alltid bra efter att ha tittat in här ett tag.

TantAlma
0

I fredags vann jag en seger med mig själv genom att klara av att åka in till ett möte. Mötet var på min nya arbetsplats efter omorganisationen. Jag är sjukskriven men ska åka in lite då och då för att medverka på möten eller fika som socialträning. Tills jag börjar arbetsträna igen.

Trots att det tog emot klara jag det med hjälp förståss. Oskyldig

Ljus & värme Alma