Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 479 ggr
[Kaninfluff]
0

Ny här :)

Hej hej, jag är ny här :) Är lite smått intresserad för övernaturliga ting, har även varit med om att det hänt. Skulle gärna att någon kunde typ "känna" vad dom händelserna kunde betyda. Om någon förstår vad jag menar? ^^

I vårat gamla hus hörde jag hur en person gick omkring på nedervåningen när jag var på övervåningen. Efter ett tag började "saken" springa, och det lät mer som tassar… Någon som kan känna efter vad det var? Efter att vi hade flyttat berättade mamma att saker hade slängts omkring på hennes rum.
En annan sak också, precis när vi flyttat dit. Då var vi påväg hem(vi åkte bil). Jag kollar upp och ser en ormvråk som sitter i ett träd några meter bort. När vi åkte förbi den störtdyker den ner och flyger nästan precis över huven, den gjorde så typ 20 meter. Sen försvann den. Jag har sett denna ormvråk ett antal gånger. En gång stod jag ute på gräsmattan, då kom den och började ryttla (stå still i luften) precis ovanför mej. När jag kollade upp såg jag rakt in i dens ögon, även om den var rätt högt upp. Det kändes som om den ville tala om något. Jag blev helt varm och lycklig i magen, det känndes som om den var min vän. Asså, jag vet att det låter helt puckat, men jag är helt dålig på att förklara saker x)
En annan gång, när jag skulle åka på begravning, åkte vi på samma väg. Helt plötsligt kommer typ 10 korpar ut framför bilen, ledd av en jättestor, blåsvart korp. Vad kan det betyda?

Jag veeet, suger på att skriva/förklara, och jag förstår er fullständigt om ni inte fattar ett skit.. haha xD

Erika-A
0

Önskar dig välkommen hit till ÖN! Glad

BranDuir
0

Välkommen!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Morsan1
0

Välkommen från Morsan! Kram

Elisabeth-J
0

Välkommen!

Det du berättar om korpar och begravning är lite märkligt. En släkting till mig har förlorat flera barn och vid alla dessa begravningar så har det kommit en svart korp och satt sig på motorhuven när dom kommit fram till kyrkan. När dom sen har kommit hem så har en svart korp satt sig på fönsterblecket, setat där länge och tittat in för att sen flyga iväg. Det har bara inträffat vid begravningarna. Det sägs att själen kan komma och lämna en hälsning genom en fågel och det finns många såna berättelser :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Kaninfluff]
0

Tack tack alla :)

KallaMigMimmi
0

välkommen Emilia!

Intressant berättelse, någon som besöker dig lite då och då värkar det som. känner du någon som gått bort och som även känner personen som "hadde" begravning? Att man blir glad utan att veta varför när man träffar någon man känner men inte vet om det. När jag träffar andar i drömmar vaknar jag alltid på strålande humör.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Spiriteye
0

Jag hälsar dig varmt välkommen här på ÖN! Hoppas du kommer att finna det du söker och att du oxå får en massa nya trvliga vänner!

Kram å välkommen!

Vibeka
0

Varm välkommen!!!Skrattande

chik
0

OskyldigHej!!Även jag önskar dig varmt välkomen..chikOskyldig

P.S.Det var ingen luddig text, den var bra skriven tycker jag D.S.

Lena.P är jag i verkliga livet.

mariaef
0

Välkommen, Emilia_RSkrattande

auraman
0

hejsan och välkommen :)