Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 379 ggr
Erika-A
0

Skulle bara tipsa...

om artikeln i Afonbladet om "West End Star Nina" som blivit mirakulöst frisk från sina elaka cancerceller. Där står det att hon frågar sig om det kunde vara healingen som fått henne frisk.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1617631.ab

Äntligen lite bra reklam och propaganda för healing!! Glad

Ljusa hälsningar

Erika

Elisabeth-J
0

Healing och hennes egen styrka och envishet, tankens kraft kan göra underverk Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Erika-A
0

Absolut! Säkert en kombination av många saker men jag blir ändå glad att hon tar upp det med healing. Det är bra att healingen tas fram i ljuset.Glad Kanske kan det betraktas mer som en seriös behandlingsmetod bland gemene man? Det har ju inte alltid varit så precis. Hokus pokus har det snarare varit bland många. Det är också bra att det skrivs lite mer om alternativa behandlingar såsom healing. Akupunktur har ju funnits ett tag nu och healingen behöver lyftas fram lite mer. Tänk om det kunde bli mer accepterat bland våra politiker. Och att momsen på dessa tjänster försvinner. En önskedröm kanske? Men inte helt otänkbart i framtiden.

Elisabeth-J
0

#2 Ja det håller jag verkligen med om, det behöver lyftas fram mer och jag tror att det kommer att accepteras mer inom vården i Sverige också inom en snar framtid.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Erika-A
0

#3 Vi får hoppas på det! Glad