Är detta orber som är i mitt rum?
Skulle ta lite kort på mitt rum för att få tips på vilka färger osv jag ska ha när vi målar om.. Och när jag kollar igenom bilderna så skrattar jag och tänker för mig själv "jag har iaf inga orber", tills jag kommer till en bild som jag tog på skrivbordsväggen… =S Inget damm på kameran eller någonting, och skeptiska jag börjar undra =S Kan det vara bara reflektioner? Fyrkanterna vid tavlorna är ju det, men de andra är ju på olika ställen hela tiden.. Hittade inga fler på de andra bilderna, bara just på den väggen, och det blev inga "orber" när man tog utan blixt, men samtidigt blir ju "reflektionerna" på olika ställen =S
Bilden är inte alls redigerat, utan jag öppnade bara PS och ringade in..
*putt*

Jag tyckte att det såg ut som ljusreflektioner på ett par av bilderna. Dammpartiklar uppfattas ofta som Orber också. Dom ser nästan mer ut som damm än Orber tycker jag
.
Testa att ta kort vid andra tillfällen, lite då och då liksom så kan du själv titta lite och jämföra. Ofta så brukar det nästan se ut som om orben lyser när det är en orb och inte damm liksom. Iaf i min erfarenhet 
#6 Okej tack ^^ då har jag alltså bara ett dammigt rum *asg* hade kanske varit lite mer spänannde med andar ;)

spännande?
Va där Orber? x)