Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 383 ggr
freakyH
0

Jag ser något

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bor inte i det huset länge men det har hänt många kusliga saker i det och jag vet att huset gått i arv under generationer , dock var det min låssaspappas. Ddet som hänt är bla att det knarrar i trappan , min hund skäller rakt ut i luften , när jag öppnade dörren en dag så hörde jag hur någon gick ute i gruset ( kan varit levade människa , men vad gjorde den isåfall på gården ute i skogen ??) och när jag går på vägen så står det en man ca 20m framför mig med hatt och rock men jag ser inte ansikte utan bara som en skugga och kollar jag bak så finns han där också , utav honom känner jag ett hot. Ja , det känns som om han är elak eller hur jag ska beskriva det. Och en gång när jag var ute och gick kvälls promenad med min hund och det hade blivit mörkt så gick jag in i skogen men så hör jag hur det börjar knaka som någon som går på grenar som går av. Men det konstiga är att min hund står alldeles stilla och kollar åt ett annat håll , han som hör allting så bra annars. Jag ropar hallå och ser då en stor skugga i form av en älg eller dylikt jag börjar ropa så den ska springa iväg men den går sakta som om jag inte fanns och min hund märker ingenting fast det knakar mycket. Mina vänner har även sagt att de sett något rävliknade som har jagat dem på vägen. Det värkar som om något stör sig på någonting. vad tror ni ? jag är 13år och kan inte med andligheter så bra men skulle villja ha något slags svar på detta jag ser jag kan även tillägga en sak att där jag bor nu har jag min  hästinhyrd i ett stort stall och en dag när jag mockade så strök sig en grå vit katt mot boxen och vipps så var den borda. Den kan omöjligt hunnit gå iväg jag hade ögonen på den hela tiden eftersom jag inte kände igen den. Senare när jag kollar i ägaren till stallets Bilddagbok ser jag den katten jag såg på en bild med texten RIP . jag frågar vad som hänt och den hade blivit trampad av en häst på tassen och dött. Är det så att jag har förmågan att se övernaturligt ? Om jag inte vill se andaroch sådant.. vad gör jag ? Jag blir väldigt skrämd utan vissa saker dock ej katten för den gav mig en slags "mysig" känsla. Lägger in en bild ifall ni kan känna av någonting genom den… Om man nu kan göra så ?

freakyH
0

42 st har läst men ingen svarat.. Kan ingen hjälpa mig med varför visar de sig , vad vill de mig ? Jag vill inte se sånnnt här hur sätter jag stopp ? Jag fick ett tips om att jag skulle säga bestämt att jag inte vill ha dem här men då försvan de ca 2 veckor så dök  ngn ny upp och sedan  kom då de gamla också.  Varför skrämmer  de mig ?

Elisabeth-J
0

Att du ser betyder att du är öppen och mottaglig. Om man vill stänga igen för att inte se så kan du som du själv skriver säga ifrån, men då är det viktigt att du gör bestämt också för om man ändå känner någon nyfikenhet så hjälper det inte att stänga av. Att du blir skrämd betyder inte att dom vill skrämma dig men det är vanligt att man själv känner rädsla och det är något man kan övervinna genom att lära sig att hentera det, vilket du kan göra längre fram om du känner då att du vill göra det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

freakyH
0

Okej tack. ja det är det som är problemet  , när jag är ensam blir jag rädd för dem men med kompisar blir jag nyfiken och vågar mer. Men  ex de rävliknade djuret , vrf jagade den bort mina vänner? Kan det ha med att den vännen han jagade bort har svikit mig flera gånger.  Att han kanske ville skydda mig från henne. eller jag vet faktiskt inte. bara en tanke

Ludvig1
0

Jag har inte ens nära upplevt så mycket som du. Men lite mindre saker. I början var jag rädd. En dag bestämde jag mig för att jag inte skulle vara rädd längre. Det funkade, jag blir nästan aldrig rädd. Igår såg jag en vit grej komma förbi mig när jag fönade håret i speglen. Men jag såg det bara i ögonvrån, ibland undrar man om man ser i syne, men det tror jag inte på. Jag stänger aldrig av när jag känner att jag inte är ensam. Men det är nog för det inte händer mig så mycket, så orkar jag med det. Men jag hörde av, terry evans, tror jag han hette. Att när man vill stänga av skulle man typ tänka sig en bubbla runt omkring sig.

Lycka till! Kram

freakyH
0

tack så mycket !