Glädje & inspiration 13/1
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Har haft en lung o skön dag tillsammans m mina 3barn. Spelat lite tvspel o bara myyyyst 
MUSIK !!! Tex nyss: Gansta Paradise och killing me softly och före det System of a down ( satte in länk i musiktråden) Ja, jag har blandsmak…*S*….
15 cm nysnö! Kan man bli annat än glad? Tog en skidtur, men iddes inte valla så det straffade sig rejält + att skidskon sprack upp framme vid tårna. Fast sånt kan man bara skratta åt! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#3 Åååå *avundsjuk* Här är det just nu plus 4 å GRÖNT!!! Äsch, det e ju iaf skidskytte på TV i detta nu!!!!

Min dotter gjorde mej så glad idag,då hon utan att bli tillfrågad,kom hem med blåbärssoppa och tidningar,då jag legat i magsjuka sen fredagsnatt..

Solen har skinit hela dagen idag! Och jag har umgåtts med min son, han är 18 så då kanske ni förstår att det inte blir så ofta. :)
Först övningskörde vi lite på en parkering för första gången. Sedan gick vi ett motionsspår i skogen. Superskönt! 
ja i morse vad det sol här i Halland det blir man himmla glad av.Goa skratt fick jag när jag såg reprisen av Letts dans, det är min humor..
Tack för mig chik
Lena.P är jag i verkliga livet.

Glad att jag blev medlem här nu, det ser ut att vara glädje här hos er och jag behöver mer glädje hos mig.

Glädje och inspiration idag har varit att utforska en del
Jag har fått en hel del intressanta svar 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus