Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 3421 ggr
OttoT
0

Besatt av nånting? Hjälp.

För någon månad sen körde jag och en kompis till mig Anden i glaset, det borde vi kanske inte gjort. Det hände aldrig nåt, glaset vibrerade med rörde sig inte, det kusliga var att vi hörde både släpande steg i rummet intill och jag såg nåt svepa förbi ute i hallen. Det var en extremt kuslig känsla där helt enkelt.

Det jag ska komma till är det att sedan dess har jag känt att någonting hela tiden finns med bakom kulliserna, ibland kan jag känna mig väldigt påverkad av detta och störta i gråtanfall, det känns så ofattbart alltihopa, jag känns som om nåt svischar rakt igenom mig,och jag blir alldeles kall och får kalla kårar. Då kommer också en massa frustration, det är inte min, det känns precis som om nån vill säga mig nåntning. Men vad?

Ett exempel på vad som har hänt då jag pratade med mamma, hon berättande att en kollegas dotter var satanist, och när jag nämnde satan, så kom det där igenom mig, jag började liksom se, saker.. skuggor, ibland känns det som om jag ser dem överallt. dom går liksom i luften, dem går inte på golvet som vi levande människor. Ofta kommer det här på eftermiddagarna, all enegri flyr ur mig och en kall känsla sprider sig från fötterna upp genom kroppen.

Vad ska jag göra? 

Är jättetacksam för svar! // Otto

drutten53
0

jadu vännen..det var ett dumt beslut ni tog..leka med Anden i glaset är inget man ska göra…det ända du nu kan göra…be en bön..och be om beskydd..det skulle du har gjort innan..men hoppas det hjälper dig att bli av med dessa saker du går igenom nu..se om någon kunnig kan ge dig råd…men kom ihåg  gör aldrig om det….kram

Gladvittra
0

Tycker du ska uppsöka en präst och prata med en sån..jag vet det är dom som blivit hjälpta av det..eller så besöka ett medium du känner förtroende för..
Lycka till
kram

Gladvittra
0

Jooo..glömde skriva…
Att ibland tror jag våra sinnen också kan spela oss spratt efter sådana här saker eftersom vi på nåt sätt själva skapar fenomenen fast det egentligen inte behöver vara något…det kan ske tex. genom rädsla tex…så allt är inte som man kan tro det kan vara alla gånger :) men som sagt..jag skulle ha uppsökt en präst eller ett medium

kram igen

OttoT
0

#1 Det var givetvis dumt av oss att testa det.. Jag ber ofta om skydd, ska även gå och prata tillsammans med kompisen med prästen, den sista utvägen är väl att gå till ett medium, men var får man tag på en sån?

#3 Det är nog absolut en faktor, men ibland känns det som om det är allt för verkligt för att vara en grej man endast inbillar sig.

drutten53
0

kolla på tråden Mediumlistan..se om det finns någon i din närhet..om du inte hittar listan..så skriv i rutan…SÖK…mediumlistan…hoppas du får hjälp..hoppas du fick oxå en liten läxa nu..kram

Ludvig1
0

Det är 50/50, antingen är det du som skrämmer upp dig själv efter ni gjort leken Anden i glaset, eller så är det helt sant som du säger. Kontakta ett medium som kan hjälpa dig att förstå vad som händer. Och kanske till och med försöka ta bort det som stör.

pyttelillatrollet
0

Besatt är du då inte, möjligen av rädsla på tanken av att vara det då! Men besatt av något väsen är du inte.

Det du själv kan göra är att be din Guide om hjälp att rena energierna i din lägenhet! Gå också runt själv från rum till rum och föreställ dig att ljus fyller hela rummet & så fortsätter du genom hela lägenheten! be om beskydd.

OttoT
0

#5 Ska kolla mediumlistan, tack så mycket!

#7 Det kan väl vara så, jag vill helst tro det.. men som jag skrev i mitt tidigare inlägg känns det hela så fruktansvärt verkligt, jag förstår inte hur det kan kännas så om det bara är nåt jag inbillar mig. Hur kan du vara så säker?

Ayena_old
0

Jag tror inte man kan bli besatt av någonting. Däremot kan man dra till sig något mörkt väsen som man behöver hjälp att bli av med.

Kolla på mediumlistan om där finns någon i din närhet som kan hjälpa dig att bli av med detta. Du kan också göra som #7 beskriver!

SoQte
0

Jag har bett för dig…  jag är inte troende på det viset, men jag har sedan jag var liten sett saker och blivit rädd. Då har jag alltid bett gud som haver och fader vår.. sedan har jag somnat skönt. Nu har jag lärt mig att stänga till, men jag ber alltid om det gudomliga ljusets beskydd och vägledning innan jag öppnar upp nu.

Jag har skrivit här förut i en annan länk om just Anden i glaset.

Min mamma och hennes systrar gjorde detta och fick upp "Det är pappa, sluta genast, nu öppnar ni upp för helvetets portar. Mamma och  mina mostrar var skärrad länge efter det där, dessutom tror jag inte att hon skulle ljuga för mig om det i vuxen ålder. 

*kram*

pyttelillatrollet
0

Nr 8

Därför att det inte finns något "ont". Det man inte vet mycket om kan vara väldigt sskrämmande! 

I detta fall så låter det mer som en vanlig ande som försöker sig på en kommunikation. Men då du inte är tränad i att tolka så förstår du inte & upplever det skrämmande. Be den lämna dig & fyll rummen med ljus, El ta dit ett medium som kan hjälpa dig.

OttoT
0

#10 Vad snällt av dig =) Jag ber numera flera gånger om dagen, att be har verkligen hjälp mig i det här, men även i andra saker också. Det är hemskt med Anden i glaset, i julas ville min syster och mamma leka Anden i glaset också även min morbror, dom trodde inte riktigt på mig vid det laget. Jag ville förstås inte att dom skulle leka det, och absolut inte vara med. Dom fick nån kontakt, min morfar.. Dom frågade en del grejer, det mesta stämde väldigt bra, själv tror jag inte att det var han.. det kändes fel alltihopa.

Efter en stund flög glaset över bordet från S till A till T till A till N.