Läsa av bild

Ibland vill han bara busa och inte göra som du vill. ibland så är han hur snäll som helst. Han har ett humör som ändrar sog hela tiden. Men jag vet inte varför, är nåt rätt?
Hej Ludvig1
Jadå. Hahaha…han är sån. Rätt ofta. Dessvärre är han elak mot min gamla katt ibland. Ibland har han haft infektioner eller nåt som gör att han "lägger av". Han slutar äta o dricka. Han bara ligger. Precis som om han är deprimerad. Har haft han hos veterinär i omgångar men dom hittar inget. Nu är det flera år sedan som han var sådan. Så jag hoppas han mår bättre. Kan katter känner av om det finns andar och sånt??? Kanske därför han mått så dåligt emellanåt??

Ja, Det tror jag iallafall. Jag kommer ihåg en gång när jag tittade på det okända så var där en katt som vägrade sova i ett spc rum, efter det okända sov han alltid där.
Vill bara påminna om länken gällande avläsningar av bilder :-)

Jag tror att djur, alla sorters djur, precis som hundar. Har en förmåga att se, och inte alltid se heller, märka.
Kram Ludvig1
Hej Hellas!
Jag la in det på den tråden. Men det hamnar ju ändå med i Forumet.
MVH Mia
Ja du Mia-38 är det siames i honnom?, jag tycker att det lyser j??? av honnom på första bilden på andra ser han ut som en mys pys.Som är hur snäl som hälst.men skenet kan be dra klappar man honnom så säger han oftas i från med bett eler alla klorna.bara en tanke.Chik
Lena.P är jag i verkliga livet.