Glädje & Inspiration 10/1
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

satte mej ner ikväll nu för att skicka lite distans healing……. oj vilket drag det blev :) den känslan var bestämd att den hjälpen man sände den visste vart den tog :) då vet man att man kan le igen och vara glad
I dag har jag och sonen varit hos frissan, så nu är i alla fall halva familjen snygg igen! Och så fick jag just ett mail från min handledare där han skrev att det är okej att skicka vår uppsats för slutbedömning av examinator, innan vi går upp med den. Det betyder att jag snart tar examen!

Ingen överhuvudtaget….har varit en skitdag från början och tills nu….och nu är det strax läggdags….*s*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jag lyckades sno ihop en helt fantastiskt god fläskpannkaka ikväll!
Och imorse fick hunden o jag sällskap av ett rådjur, som gäckade oss genom att springa fram o tillbaka längs med stigen där vi gick. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#3 BranDuir; Se det positiva, dagen är äntligen slut och den sköna bingen väntar :-).
För min del har dagen varit som en vanlig dag, inga överaskningar direkt och det är jag tacksam för, helt lagomdag med andra ord
köpte två fina kuddar (som i mellandagarna kostade 129 kr st) idag så fick jag båda för bara 79 kr.
gissa om jag e nöjd!!

Glad över att jag fick ändan ur vagnen igår och gjorde bort alla ärenden så jag skulle få lata mig idag. Har suttit och häckat vid datorn hela dan, skrivit och läst på forum. Tacksam över en mycket skön slappardag m.a.o.

Jag har varit i Kolmården och klappat vargar!!
Jag har som vanligt fått glädje av min son, som utvecklats väldigt mkt på bara 3 veckor. Dessvärre har dotra knappt varit hemma idag & när hon var hemma var hon på uselt humör, fast hon hade sina goa stunder ibland ändå, tex när hon lekte en snabbis med lillebror :)

Glädje och inspiration idag har jag haft av mina barn och min systerson
Nu har jag bara den lilla hemma då dom andra åkte hem för ett par timmar sen, det är sorgligt men jag är så glad för dom dagar som jag har fått haft dom här och att vi snart träffas igen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag gjorde min dotter jätteglad då jag tog med all tvätt hon hade. Mina barnbarn kommer på söndag och då har de sina kläder rena och strykna + en glad mamma! Detta gör mig så glad!!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!