Mannen hos oss.
Hej har funderat på en sak länge..
Min 11 åriga dotter kom ner springandes från övervåningen en sen eftermiddag.Hon var mkt upprörd för när hon var på sitt rum så kom det plötsligt en stor man gåendes imot henne.
Mannen kom från rummet mitt i mot hennes igenom barnens tv rum.Min dotter sprang alldeles förbi honom och hann att uppfatta att det var en lång stor äldre karl med kort hår och han bar en jacka el rock.
Någon timma före händelsen hade jag på nedervåningen i ögonvrån sett något passera våra fönster.Först åt ena hållet sedan tillbaka igen.Jag hajjade till och tittade men såg ingen så det hela blev bort viftat.Vi bor själva och den lilla grusvägen mellan ett berg och vårt hus leder ingen vart.
Kan någon ha en aning om varför "mannen"valde att visa sig för min dotter så synligt.Jag kan ochså tillägga att två gånger tidigare när hon var yngre har hon mitt i natten ropat att det stått en"gubbe" i hennes rum.Vi har trott att det kanske varit inbildning men nu undrar jag..

Det kan vara en släkting som kommer och tittar till henne/er.
Du undrade varför han väljer att visa sig för din dotter. Det kanske också är för att hon är mer mottaglig och ser honom lättare.
Hej!! Jag är inte kunnig i detta.Men jag tror att barn ser mer än vi vuxna, dom är inte så låst( eller hur jag skall uttrycka mig).som vi äldre är.Typ låssaskompisar dom ser värkligen dom.
Men det är bara vad jag trot. chik
Lena.P är jag i verkliga livet.