Dagens rosor!!
Hej allesammans!
Jag har nu blivit utskriven ifrån sjukhuset efter att läkarna inte har kunnat komma på vad dem skall göra åt mina smärtor och magbesvär! Jag har nu landat hemma hos min kära Skruttan vilket i sig känns skönt att få vara tillsammans när man inte mår bra.
Jag har fortfarande ganska mkt smärtor och har svårt att få i mej mat men jag får ta en dag i taget.
Jag vill ifrån djupet av mitt hjärta tacka er ALLA för all er healing, uppmuntrande ord, tankar och handlingar. Känns fantastiskt att ha sådana underbara människor runt omkring sig när det krisar i livet och veta att man är omtyckt och älskad trots att ni egentligen inte känner mig rent fysiskt men det bevisar ju bara än en gång att allt bara är energi och att vi kan känna varandra utan att ha träffats fysiskt. Utan min älskade Skruttan och er så hade denna vecka varit överjävlig och bra mkt mer jobbig. Men nu har jag verkligen kännt eran närvaro och kärlek!
Så tusen tusen och åter tusen TACK för allt!! Ni är underbara allesammans!!
Pussar och kramar
Med ljus och kärlek
SpiritEye
Jocke

Det är skönt att veta att du mår bättre och snart ska du se att värken försvinner också :)
Jag håller med dig, det är fantastiskt vad man kan känna av allas omtänksamhet och healing, att man känner varandra trots att man inte har träffats irl :) Jag har fått många goa vänner här genom sajten och det är jag enormt tacksam och glad för. Alla har jag ännu inte träffat men hoppas att få göra det snart.
Kramar till Dig och Skruttan!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vad skönt att få vara på hemmaplan i stället för på ett sjukhus!vilken tur du har din kärlek som stöttar dig..och oss som tänker på dig!I nöden prövas vännen sägs det..tråkigt för dig med alla smärtor..men de borde ge sig så småningom..tänkte på om du har hört talas om homopat..eller hur det nu stavas..min styvmamma går hos en..för hon blev ej hjälpt av läkare på sjukhus..denne upptäckte att hon ej tål varken mjöl..o köttprodukter till viss del..hon hade oxå smärtor i magen..men det är hon..ja lycka till o ta det lugnt nu..Kram

Hoppas magen ger med sig snart Jocke. Jag är så glad att det ordnade sig åtminstone så pass att du och skruttan får vara tillsammans:-)
Kram till er båda!

Har inte varit inne på evigheter här, men när jag läste kände jag att du behöver en STOR VARM KRAM LJUS och VÄRME
Kram Mizzi

hallå jockevännen..tråkigt att inte smärtorna har försvunnit..men med skruttan vid din sida så glömmer du bort värken i mellanåt…hoppas av hela mitt hjärta att dom kommer till insikt vad du har för plågor i magen…men var rädd om dig o skrutteruttan..så hörs vi..kram till er båda

Bra att du får vara hemma hos din älskling, även om magen fortfarande krånglar. Du får vara snäll mot den ett tag så den slutar bråka med dig
Kram till dig, magen och skruttan
Maria

Skönt att du får bli ompysslad av Skruttan nu *för jag gissar att hon skämmer bort rejält när du inte är bra*. ;-)
Hoppas du snart kan få veta varför du har så ont.
Kryapådigochvärmekramar
Pussar och kramar tebax. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande.