Energier
jag har funderat på en fråga om er som är medier själv. På vissa ställen det ger mycket energi, känslor överallt som sjukhuset, kyrkogården, och sånt. Var det inte då mkt känslor överallt och andar som vill ta kontakt när de vänder till er när ni är på såna platser?
Nån? :) jag börjar undra om jag inte skrivit något fel?.. eller om det blev för många frågor.

Jag kan ju säga att jag skyddar mig och stänger av när jag besöker sådana platser….just för att inte bli överöst med kontakt
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Det beror på vad det är för ställe. Vissa platser handlar det om energispår men det finns ställen där det är några som gärna vill ta kontakt. Ja stänger ofta av jag också då för det tar mycket energier att vara där, beroende på vilken plats det är förstås :) Sjukhus klarar jag knappt av, när jag var 6 år så var jag inlagd en vecka efter en operation och under den tiden fick jag aldrig vara ifred. När Robin var bebis så var vi inlagda ett par gånger och det var fruktansvärt! Även fast man stänger av så är det inte alltid det hjälper.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

elisabeth, varför var det fruktansvärt på sjukhuset?
Är det massa andar där som är ledsna o vilsna som skrämmer en eller?