Märklig upplevelse
Kan inte låta bli att berätta om vad som hände här imorse, sambon och jag brukar alltid lägga oss o vila en stund när vår son gått till skolan. Samma gjorde vi även denna morgon. Ingen radio..ingen dator eller tv är påsatt här nere. (Vi sover på övervåningen)..
Efter en stund ber jag min sambo att sätta på radion för att ligga o slöslumra lite till..o tro det eller ej..exakt..på sekunden efteråt går radion på som vi har här nere köket!!!!
Ska man bli mörkrädd.? - .känns inte så..kanske det var min mor som gav mej en hälsning..hon var mycket för att lyssna på radio…
Förklaringen till detta har jag inte..men mycket, mycket märkligt var det..
Det var helt säkert din mamma ;-) Hon kanske ville göra dig uppmärksam och ge dig en liten hälsning. Lyssnade du på radion hon satt på? Ibland kan dom ge meddelande via en sång eller nåt annat budskap du behöver höra. 
#2 Ja, det är alltid lika intressant det där med att få vår uppmärksamhet. Själv har jag fått meddelande via radion och tv:n.

#1 Men såå kan det förstås ha varit..nu blev vi så snopna o paffa båda två att vi pratade om det hela istället..men var det min mamma så hoppas jag hon gör så flera gånger!

jag önskar jag kunde få nån hälsning från min mamma och pappa , men dom lyser med sin frånvaro…