spiriteye!

Sänder genast Healing….av stora mått…vilket lasarett ?
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Skickar i massor /Susanne
#1 Borås lasarett…
Självklart. Hälsa honom när du kommer dit också.

Jag skickar självklart också till honom.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kör försiktigt bara!
Skickar, känner honom inte men tycker alltid om att läsa hans inlägg.

Men oj, hoppas att det inte är allvarligt!
Skickar ljus och värme!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Skickar också healing till Spiriteye.

Skickar allt vad jag kan. Kram till dig också, Skruttan.
Jag ställer upp! skickar ……………
Med ljus och värme
Alma

Jag skickar också.
Kram på er båda
Medarbetare på Feng Shui och Indien

OJ
Jag ska tänka alla ljusa tankar jag bara kan o skicka över!!!! Tänker på er
Oj.. hoppas det inte är allvarligt… mina tankar är hos er!

jag hoppas det inte är något alvarligt
mycket kärlek kommer från mej till er båda
Kramar om

Skickar tankar till honom och dej!!Kramar Ewa

jag hänger med förstås..
Har tänkt på er…Hur är det med Jocke nu?
Skickar alla ljus tankar och kärlek!!!
Hur är det med honom????
Tänker på er bägge! Hoppas han blir bra snart. Kram Erika
Ljusa tankar till er bägge!
Kram

Get well.

Åh, jag har tänkt på er hela dagen, hoppas verkligen att Jocke mår bättre och att ni kommer hem snart*krama*

Skickar ljus och healing så gott jag kan!
Många krya-på-dig-kramar till dig Spiriteye! Tänker på dig! Kram till dig också skruttan!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Någon som hört nåt nytt???
Jocke hälsar o tackar för eran visad omtanke o all healing,, han känner att ni är med honom,, vi vet inte så mycket än i nu läget.. han har inte fått träffa dagens läkare ännu, Men han hade sånna magsmärtor i helgen o i söndags morse kom de blod när han kräktes så han fick ta sig med ambulans in,, så någon hemresa till gotland blir de inte för honom i dag,, men har bara denna informationen i nuläget.. ska upp till honom nu.. såjag återkommer med mer i eftermiddag/kväll,,
Tack alla ni,, Kramar till er,,

KRAMAR!!!!!!!!

Tänker på er båda och skickar kramar till er.
Tänker på er bägge och hoppas att han snart får bot och bättring på sin mage…Usch! Kram

Tankarna finns hos er…
Tänker på er och skickar ljus…

Kramar till Spiriteye och dig, Skruttan!

Kramar till er!

Kramar och hälsar!
Jocke tackar än en gång för era tankar,, kopierade ut denna tråden innan jag åkte hemifrån,, o såg att han läste med ett varmt leende … han hade i alla fall fått träffa en läkare tills jag hann upp på¨lasarettet,, men dock hade läkaren mest sagt att dom inte visste felet,, o frågesatt vad han gjorde på Borås lasarett i stället för o vara på Visbys ,, Hur svårt kan de vara???,, han befann sig ju vid insjuknandet i Borås,, Öhh?,, så denna frågan hade upprepats ,, så inte blev varken jag eller Jocke klokare av att läkaren varit där,, Jocke är ännu svag o matt i kroppen,, samt kraftiga smärtor,, Så nu återstår bara o se när krafterna kommer tillbaka … MEN TACK ALLA NI!!!!

Åååå tänker på er!!!!!!!!!!!!!!!*Krama*
Ushiamej.. Kramar till Spiriteye och dig med Skruttan!

Skickar ljus och kärlek till er båda! Krya på dig, Spiriteye!!!
Låter inte bra om han fortfarande har smärtor. Kan ju vara vad som helst..ge er inte utan be om en riktig undersökning. Nåt fel måste det ju vara med såna smärtor..?
Tänker på er båda! Kramar!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tänker på er! Hoppas att det ordnar sig så han blir frisk igen!
Men kan inte låta bli att undra över läkarnas beteende. De har ju en gång lovat att alltid sätta patientens hälsa i första hand och inte undra från vilken kommun patienten kommer?
*suck* ja, man blir trött på sjuk-världen ibland!! Detta är ju en av de saker jag hoppas kunna ändra nu sedan jag blev invald i omsorgsnämnden i Kristianstad… Det hjälper ju inte i Borås direkt…. men man måste ju börja nånstans!!
Strunt i läkarnas dumma kommentarer om sådana oväsentligheter, och kämpa på istället!
Sänder varma tankar till er! Hoppas att de snart hittat felet och att han kommer hem =0)

Hoppas allt löser sig och att läkarna finner felet!För något fel är det ju med så svåra smärtor!Kramar

Sänder mycket healing och värme!

Hoppar att han snart piggar på sej.. Kramar till er båda.:)