Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 873 ggr
mrfotoshop
0

Vill börja denna underbara

Dag med ett snötäcke utanför fönstret och utropa CARPE DIEM !!!!!

EwaKristina
0

Härligt!!Snön har fallit lite i Södra Dalarna oxå…så nu fångar vi dagen,och gör nåt riktigt bra av den!

Farwuq
0

Än så länge klarar jag mig undan snöeländet, här är snöfritt
men -0,9°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Bybo
0

Äntligen ÄNTLIGEN har tom vi fått lite snö!! Jippie!! :-)

Thinka
0

God morgon på er alla! Här snöar det också för fullt Glad

Ina123
0

Godmorgon, här också. Kanske t o m går att bygga en snögubbe sen Glad

Jimmy-Ottossn
0

Här utanför fönstret i ett samhälle utanför växjö är det ca 3-4cm snö SÅ MYSIGT!

maiya
0

Godmorgon! Tittade ut och såg att det hade kommit snö.Det är så vackert ute.Det snöar fortfarande lite grann.Glad

[BigMama]
0

Glad JA, se det snöar… Fram med spaden - nu börjar kampen mot kilona och målet, beach 2008!

kajanus
0

# hahahhahaa va rolig du är *L* bor lite utanför kalmar o hör vräker det ner….idag

Morsan1
0

Här vräker snön ner, vacker som ett julkort! Men jag som skulle åka till Happy och fika idag…jag är lite skraj för att köra i sådant här väder…..

Vi får se om snön lugnar ner sig.

Happyspirit
0

Jaa, här faller snöflingorna i lagom takt. Morsan det är nog ingen fara om du kör lungt och försiktigt *ler*

madeqs
0

Kan det vara så att det är snö över hela gamla Svedala..?

Här faller också det mjuk-vita..

rosmarin90
0

Det snöar i Norrköping också, jättevackert o barnen på gården åker pulka Skrattande

Happyspirit
0

Oj…nu vräker det ner här!!!!!!!!!Skrattande

Micce11
0

BBC varnade igår om sibirsk kyla som drar in över de brittiska öarna, idag skall det bli snö till råga på detta, hrrr, jag håller mig inneOskyldig Känns som det föreligger viss risk för kaos i trafiken osv.

madeqs
0

#15 Men du har väl snökängor på tror jag, rosa ..som det ser ut Skrattande

Vibeka
0

Vackert!!!! NU kommer ljuset rätt ner från himlen Flört

BranDuir
0

2 minusgrader, snöfall och en pinande östvind …men en och annan solstråle in emellan…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Pomperipossa
0

Men…öh… Nu är jag kanske lite dum men har det verkligen varit så lite snö "neröver"?? Vi har haft ett grannt vitt täcke sedan mitten på november. Strax innan jul kom det lite plus grader och hela slalombacken höll på att tina bort… Nu har vi ca 40-50 cm härlig snö och det "snöar lapphandskar" ute.:)

TantAlma
0

Underbart! Jag testade Hemligheten och det funkade.  Till min stora glädje. Tack Universum….

zeretki
0

#19  VI hade snö i tre dar i november, sen dess har det varit plusgrader och snöfritt tills igår. :D Bor i VÄnersborg…

BranDuir
0

#19  vi har inte haft nån snö alls i stort sett, en dag med litegrann i början av december, 7 plusgrader dagen innan nyårsafton, regn, blöta och ingen sol, förrän på Nyårsdagen…*S* och då var marken pudrad med ett tunt tunt snötäcke…..det snöar nu, men blåser smådjävlar så det är ofta horisontell snö….*S* men visst är det vitt ute nu…och så mycket ljusare…S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

pyttelillatrollet
0

här snöas det me!

Nr 15 jag tror inte du behöver oroa dig för att England ska frysas ner haha.

Fantastiskt vad snön gör allt mycket ljusare!

LeWE
0

Härligt!! Har åkt pulka med barnbarnet som tittade förundrat på det vita som föll från skyn.. i princip första gången för honom.

Bybo
0

Jag tror tusan att vi har haft minst med snö/ ingen snö alls här på Upplandskusten :-/

Farwuq
0

Fy fanken, här var det underkylt regn på lördagen och sen kom ca 5 mm snö som ligger som äckligt slask nu; tvi vale för vintern och snö.

Som tur är så är det några plusgrader nu och det verka hålla den kommande veckan.

Väder 

Erika-A
0

Det snöade vackert imorse men nu slaskar det. Ledsen
Nåväl, barnen hann iallafall åka lite pulka i förmiddags.

Tuva-Lena
0

Har redan testat föret, och visst var det snö på backen! Härligt, nu fattas bara fullmånen så blir vintern komplett när jag får ta en skidtur i månskenet. Räcka ut tungan

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Pomperipossa
0

Snacka om att jag är glad att jag bor i norrland…*s*.. -06 var visserligen första gången det var en vit jul, men vi har klarat oss sen dess. Vad skulle man göra utan all vacker vit snö??

Farwuq
0

Man är dubbelt så lycklig utan den där *#£@ snön, nu har jag sol och +3,3°C det får räcka för stunden.

LeWE
0

Skulle va glad om snön legat kvar, nu är det mörkt, blött och glashalt… åker snart till Thailand, tack o lov!

Tuva-Lena
0

#29 Men hallå där, du menar väl grön jul -06? ;) Här har vi alltid haft en vit jul, bara tre mil bort.. Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

pyttelillatrollet
0

fattar inte heller Förvånadnr 29 svar!!

Pomperipossa
0

#32 Självklar menar jag att det var en grön jul.. Man är så van att julen ska vara vit att det halkade dit av bara farten..:) Idag är det + ute och tinar, nästan lite regn i luften….huga..