Tarotkurs 1-2 Mars-08
TAROTKURS I AVESTA 1-2 MARS-08,FÖR MEDIUM LARS "TAROTLASSE" MATTSSON
Kursens syfte är att lära sig att använda sin intuition för att tolka korten. Det kommer bli ett par olika intuitions övningar,meditation och naturligtvis mycket tarotläggningar. Alla kommer få lägga kort på varandra och tolka korten på sitt eget sätt att lära sig att lita på sin inre röst och på sina känslor i kroppen. Vi kommer att titta på hur man renar sina tarot kort. Hur man kan lägga olika stjärnor. Vi kommer även titta lite snabbt på grunderna i stora arkanan dom är bra att kunna. Men vi hoppar över grunderna i Lilla Arkanan där får ni använda er av intuition för att tolka på ert eget sätt. Lasse kommer även ta upp lite vett och etikett när man lägger kort och ge lite exempel på vad man kan råka ut för som tarotläggare. I kursen kommer ingå fika, lätt lunch fika och frukt. Ta med egen Tarotlek. Om ni vill kan Lasse ta hem vissa tarotlekar till kursen för er men då behöver Lasse beställningen 14 dagar innan kurstillfället.
Välkomna till en trevlig helg i lärandets och Utvecklandets Tecken!!
För anmälan och Information Ewa Åkerlund 0768-764436(EwaKristina)
1400kronor

Det låter spännade kanske något.Är det i avesta finns det något billigt boende där.Jag bor utanför Uppsala.Kanske kan få ihop någon mer kanske Bybo vem vet
#1 :-) Tänkte typ lika jag…. Kan ju tälta ;-)

#1 Det finns ett fint vandrarhem i Avesta med bra priser.Och tar du med dej egna lakan och handdukar så sjunker ju kostnaden./Ewa
#3 Just ja Ewa…DET borde ju jag veta ;-)

Vi får väl se bybo o jag träffas ju i morgon när vi ska på seans

Lyfter fram denna tråd..
Finns det några bra sidor på nätet där det tar upp vad de olika korten betyder?

Har försökt att ta mej in på Tarotlasses hemsida men det funkar inget vidare..jag har för mej att han har lite info om korten,men han kanske loggar in lite senare och kan säga vad som har gått snett med länken.

Hej Ewa det är nog ett rätt så lätt fel. Var inne på din sida och ser att du har länkat till min sida men du har avlutat .se
Jag har en com adress så byt ut .se mot .com så kommer du in på sidan.
Där kan ni finna bilder på olika tarotlekar och lite informatiom om tarot korten.
hälsningar Lasse

#10 Ja,jag upptäckte detta och åtgärdade på en gång!