Vad är det?
Åh, vilken fin bild!!

Zoomade in bilden men jättesvårt o se ändå tyvärr..men vacker bild iaf!

Fick se det att det inte syns så bra. Gick inte förstora den så mycket här
Jättefin bild, jag ser inget heller men kände du något vid huset?
Det ser faktiskt harmoniskt ut tycker jag, glligt:-)

Hade du ringat in något? Jag ser inte detta, måste vara trött i ögonen.
Annars får jag en mycket fin känsla när jag ser på detta hus. Tänk om man fick möjlighet att renovera detta till ursprungsskick!
Trevlig känsla med detta hus
Nr 5 jag såg inte heller först men nere till Höger i det lilla fönstret är det en smal rödbrun fyrkant som är "ringen"
Jag får en känsla av mumintrollen när jag tittar på huset *skrattar*
Då är du MUUUUUUUMINMAMMAN haha
*Asgarv* Vad är du då? Lilla MY??????? fniss
jaa faktiskt haha riktigt lik om jag sätter upp håret! snacka om intuition haha fast jag fräser inte som hon. =)
Ja, jag tror du är en sån liten ilsken varelse ibland *blink*
Ååå både muminmamman å lilla My e ju underbara!! :-D
Ja men Pia! Då får du vara snusmumriken hahahahaha!!
(läses med finsk brytning ala Mark Levingood
…..åååhhhhh heeeela Mumindalen är samlade =)
Men lilla My fräser väl fram det va??????? hahahahaa!!
#14 hahaha…ja, bara jag inte får vara stackars snorkis så :-D
Men jag Fräser ju inte som hon! haha jag e hennes syster som e snäll
Gooooooooo naaaaaaaaatttttt mina små muuuumintrrrrrrrrooooooooooollll =)
Jaha, God natt då lilla My. Sov med änglarna och ät massor med pepparkakor till frukost. Så du blir go och snäll igen. *ler stort*
Gooonatt PutteMy!!! :-)
Nehe, var det roliga slut nu tro?? Jag ska väl också krypa ner i lopplådan då *ler*
#22 Lopplådan!! hua haha…jag är uppe länge i natt…Har lite kyckling i ugnen bla….Sov sött Då mominmamman!!
Gonatt snusmumriken & Muumiiiiinmammannnn
från lilla My´s snälla syster Pytte my
Du vad intresant!! jag såg inget först men det var någon som sa det lilla fönstret till höger så jag gick tillbaks..Det ser ut som ett barnhuvud med ljust hår man ser det väldigt tydligt.chik
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag tyckte mej se ett ansikte i fönstret till höger fast längre ner än vad SilverTail ringat in, men jag har iofs kunnat förstora bilden mer än vad det går att göra här.

Har sparat ner bilden och förstorat, i det första inringade såg jag ett ansikte, Tirsa. Såg nästan ut som ett "småknytt" men luva på. I de andra rosa inrigningarna såg jag överst ett jättehuvud, som på ett troll..haha. Täckte både övre och undre rutorna. Stor brett leende mun. I den andra rosa ringen såg jag ett runt rätt stort ansikte med en vänligt leende mun… Har ju dock oootroligt livlig fantasi! :-)

jag tycker det ser ut som en arg jultomte.
Jag längtar till Åkerholmen nu….
Huset påminner om min mammas kusins hem.