Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 670 ggr
bjarvamor
0

Är ni vaken?

Ville bara tipsa de som är vakna om att nu klockan 01.00 är det "Mannen som talar med andar" på TV4+ ! Det är väl repris antar jag men själv missar det jag oftast på den ordinarie tiden!

JohanE
0

Ett väldigt bra program. Där har man möjlighet att se hur ett s.k. medium helt ogenerat bedrar människor.

Ett måste för alla sanningssökare.

Elisabeth-J
0

Något för felsökare att se också kanske då? Flört

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

bjarvamor
0

Vad har du för bevis för det du säger Johan E? Skulle vara intressant att höra på vilket sätt du nu har avslöjat James von Praag?

Ensamfaren
0

Jag e vaken :-) men har inte TV4+. Finns det att se via webben eller någon annanstans??

Mitt företag: www.bytatak.nu

pyttelillatrollet
0

Tack för påminnelsen ska kolla tror jag men sen blir det sängen.

nattis på er!

Pytte

bjarvamor
0

Ensamfararen! Jag vet faktiskt inte om det går att se på någon annan kanal? Kanske någon annan som vet?Kyss

pyttelillatrollet
0

nej hittills har det bara vart på tv 4 +

bjarvamor
0

Gråter Fy vilka hemska levnadsöden det finns i världen! Hur orkar man bara gå vidare med att ens man skjuter alla tre barnen? Jag är glad att det finns medium som James, och andra duktiga medium som kan hjälpa människor att se en ljusning i tillvaron. Ens egna problem blir plötsligt så små, så små! Är också glad över att de görs program på TV så fler människor kan finna tröst, och få vetskap om att anden lever vidare på ett annat plan!Glad