Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 307 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & Inspiration 6/1

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Charlotte Kalla :-D

Eleri
0

Jag lyssnade igenom en av demolåtarna till bandets demo och rös av glädje från topp till tå, tanken på att jag ska få sjunga den känns Uuuuunderbart!!! :-D

mamma74
0

Fikade hemma hos min mamma idag :) Och som väldigt ofta så kännde jag mig starkare när jag gick därifrån,, Skrattande Det är tur att du finns mamma.. kramis

Morsan1
0

Jag har lyckats ta av min pyamas vid ca kl 15:00 och har sedan gjort två snölyktor med grabbarna!

Dom blev så fina!

signemo
0

#4 Du piggar upp tillvaron. Var på Ge-Kås igår med en vännina. Vi skoja med varandra och tittade ut varsin OTROLIGT snygg Skrattandepyamas till varandra. I riktig dammodell. Vi löd inte varandras goda råd.

Men visst är det gott att gå omkring i pyamas eller morronrock så länge man har lust på dan.

Var rädda om varandra

Manni
0

Charlotte Kallas superlopp!! Jag grät framför teven för hon är så bra!

BranDuir
0

Robin Hood på TV3…trovärdig version…och gudavackra ord av Lady Marian på slutet när hon äktar sin Sir Robert of Locksley….***romantiskt***

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

chik
0

OskyldigDet gjorde mig glad o pigg att det snöade i går..

Men i dag är det inget roligt väder, Men jag känner mig GLAD ändä..SÅ allihoppa ha en trevlig kväl.chikOskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Hellas]
0

Jag har besökt ett par personer idag *Ler* som jag inte träffat på flera år. Kärt återbesök med förhoppning på att det nu kommer bli oftare med träffar.

mariaef
0

Jag är glad att jag kom ner i jeansen som jag gått och sneglat på i en vecka. Vågade inte först efter julens alla matorgier, men se…Voila!

Är också glad att jag hittade en stooor tröja i garderoben som döljer valken ovanför byxkantenFot i munnnenSkrattande

Elisabeth-J
0

Jag är glad idag för att sonen och systersonen har kommit hit :) Inspirerande att göra förändringar på hemsidan så idag blev det en ny blogg :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

anettebengtsson
0

Att jag idag har tränat, promenerat, köpt en underbar almanacka (ska inte säga vad den innehåller, men oj vad många skulle bli avis) inköpt på designtorget "L" träffade en underbar vän åt lite mat och fikade..min söndag är fulländad, nej föresten jag ska ringa min underbara dotter och berätta att hon ska på två lägenhetsvisningar i veckan, hoppas av hela mitt hjärta att ngn av faller henne i smaken…

Ha en underbar kväll mycket värme Anette

Åh, jag börjar mina sittningar imorgon, det ska bli en fantastisk dag, det känns i hela hjärtat, jag älskar mitt jobb