Bring your own spirits!
Skulle ni tycka det var ok och kul med en OT träff nu i vinter i södra sverige??
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Japp ABSOLUT!!!
Jag e på!!

Var i södra Sverige?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag tjatar vidare om Gotland jag…
Men annars så passar övriga södra sverige bra för mig!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu vill jag ha lite kul
Det skulle vara roligt att komma på en träff. Jag är också nyfiken på var i södra Sverige det skulle vara.

Måste vara Skåne han menar!?

Oj, det är lite väl långt isf.
Elisabeth

Det är så synd att de flesta alltid vill träffas söderut… Norrland är fint på vintern också..:)

#8 Men då kör vi en träff i Norrland också 
Elisabeth

ja jag kan åka uppot åxå *ler*

det kostar så mycket att resa långt, trist att vårt avlånga land är så långt. Håller med om att Norrland är fint på vintern. Skåne på sommaren….speciellt österlen.

#9 Absolut!!
Nämn tid och plats..
Hojta till när ni är i Norrland..!

ja jag ska snart till sundsvall *ler glatt* och samtidigt så knackar någon på min axel hmmm… vad ska jag till sundsvall och göra
*skrattar högt* fiiiiiiika hihihihi

#14 Hahahaha du är rolig du Kalle :) Åker du ända till Sundsvall för att fika? 
Elisabeth
#14 Det måste vara gott fika dom har där. :-)
men det kanske ingår dopp i fikat 

#17 Ja dom har säkert goa bakelser i Sundsvall 
Elisabeth

ja i somras åkte jag till stockholm över en dag gick på en pubb och drack två öl och åkte hem det var den bästa resan i år
förästen jag ska upp till närheten av backe i sommar , ska till junsele och röån och jobba lite medialt ska bli kul *blink blink närheten av dej* fniss*
sen ska jag till e-tuna om ca 3-4 veckor ska bli kul åxå
damet vad social jag är så underbart *skrattar *
Ja, väldigt Goda

ja jag går på amulätten och smaskar och på pallas

#19 Jadu Kalle, jag har rest kors och tvärs genom Sverige i några år och jobbat men förra året så var jag rejält trött på det. Förra hösten var jag mer borta än hemma, kändes som mitt hem var min resväska. Det var kul ett tag men nu har jag ingen lust alls att resa så mycket. Nej nu trivs jag bäst hemma :)
Men lite resor blir det fortfarande men inte alls i den stora utsträckningen som har varit.
Elisabeth

Men du Pomperipossa, Du kan väl bara ta kvasten och åka iväg vart du vill!? Hi, hi!
I övrigt så har jag just börjat planera för en träff här nere i Skåne också, i sommar! Den blir i naturen på ett myckert vackert ställe! Berättar mer när jag fått mer "kött på benen"!
#19 pallas är bra.Himla mysig atmosfär! Har så klart vart in o kikat på amuletten, men inte fikat…

Södra Sverige? Men där bor jag ju - i Malmö :-)
Men Skåne är ju inget trevligt nu på vintern. Är det inte mysigare att vänta tills majsolen skiner? Eller??
nr 18 ja muffins finns nog gott om! gottigott gott

Jag finns ju också i södra Sverige i Helsingborg. Har lokaler där man kan arrangera en träff får plats upp till 50 personer där.
Sedan kunde man ju ta en tura ( att åka fram och tillbaka med danmarks båten) äta och slå runt lite på Båten.
Men har få helger lediga både när det gäller lokalen och för egen del.
Lasse

Vad sägs om framåt vår/sommar?
*frusen*

Träff i Sundsvall, vore inte dumt! Då hade jag gångavstånd
Verkar vara fler här på ÖN som besöker Amuletten lite då och då. Jag har aldrig varit dit, men nu blir jag nyfiken

#28 kanonide…helsing borgär ju lätt att ta sig till med tåg o buss oxå…jag har möjlighet med lokal här i Älmhultskrokarna…men då blir det kanske lite transportproblem…*S* …vi spinner vidare!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Klart det ska fixas träff! Sånt är alltid poppis och kul och bygger verkligen communitykänsla och man blir mer "familj" :)
Jag har anordnat en hel del träffar för det forum jag driver och det har blivit riktigt bra. Bara man har en plats att vara på så brukar resten som lösa sig själv.
#9 Jamenvisst, vårsnårst och närsom?
En träff i Sundsvall vore perfekt, bara 7 mil att åka.
Ni pratade förut om en träff Mitt i Sverige och det är ju faktiskt här där jag bor, började att kolla lite och tänkte att jag kunde kanske ordna det.
Spökhus finns det gott om och billigt boende, men efter ett tag så tänkte jag till ordentligt, - TID det har jag ont om så det var bara att lägga av med dessa idéer , tyvärr, det hade varit roligt att få visa er detta vackra område.

#33 Det låter som om du bor i närheten av där jag har stugan, Sveriges Mittpunkt. kan det vara så? Väldans nyfiken
#34 Bor i Fränsta jobbar i Ånge och har stuga i Kälen.Har du stuga i Munkbysjön?

#35 Aha, Fränsta! Där handlar jag ibland. Jag har stugan söder om mittp. och Hjältanstorp. Kul
#35 #36: Så hemtrevligt det blev på forumet när ni pratar om platser i närheten..

#37 Hoppsan, fler norrlänningar månne?
#38 Japp, strax utanför Sundsvall jag med!

#39 Men vad trevligt med fler norlänningar! Nu myser jag
!!!!
Jag är ju gammal Sundsvallsbo, men har flyttat upp till Ske-å.
Att ta mig till S-vall för en sån här sak är ju inget - det är ju flera som tagit sig från S-vall och hit då vi ordnat våra "Norrlandsträffar" ju!
Iofs, det har kommit folk från finland och dalarna också :D
If there's a will, there's a way!

#42 Så sant som det är sagt. Bara man planerar så går det nog ändå och hur man än gör så blir det ändå någon som får långt att åka. Jaha, du är också en gammal sundsvallare?
#35 Nej, längre. I närheten av Saxen Och Kilen. Sen tar man av och åker rakt in i bushen

ja sundsvall blir bra *ler glatt*