Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 820 ggr
rosmarin90
0

Medier söker bevis

Ny medial serie på TV4+ på fredag 7/9 21.00

http://www.tv4.se/tvtabla/program/9707.html

Medier söker bevis

Medier söker bevis är en brittisk dokumentärserie från 2006 i 9 delar. Här följer man ett team av utredare som genom okonventionella metoder försöker hitta nya vinklar i gamla olösta fall.

I teamet ingår två medier, en forskare i parapsykologi samt en skeptisk journalist.

EwaKristina
0

Oh,det ska bli spännande o Intressant att se.Tack för Infon!!!Kram

rosmarin90
0

Jag skrev fel tid först, det är 21.00…

känns som en spännande serie att följa. kram Rose

kath
0

Vad intressant! tack för upplysningen rosmarin :)

Elisabeth-J
0

Tack för tipset Rose! Det måste jag se och jag skriver in det i Tv-tablån också! :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

catha
0

det ska jag försöka komma ihåg att se… låter spännande

Vibeka
0

JA men det måste man kolla :)

Tack gumman :)

KRam

rosmarin90
0

Jag hittade det på ett annat forum och ville sprida det vidare. Väldigt mycket spännande TV-program i höst verkar det som.

Tittade på den nya serien Heroes ikväll som var spännande. Lite serietidningssuk på det, men klart tänkvärt.

ljus Rose

zeretki
0

#7 Hehe, Heroes var superbra! :D

Morsan1
0

Men det var väl fan rent ut sagt vad jag missar program pga det här forumet!!

Jag missade Idol, Top Model och nu Heroes!

Kan inte du kasta ut mig härifrån Elisabeth? Eller begränsa min användningstid? JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha ha ha ha Skrattande

rosmarin90
0

Det finns ju repriser, såg att Heroes visas igen inatt o så går det ju på TV4+

Idol har jag missat men det kanske repriseras.

Bybo
0

Puttiputt!!!!

Bybo
0

Puttiputt!!!!

annemarili
0

_Det var ett riktigt intressant program. Synd att man inte fick reda på hur utredningen fortgick.

Det som slog mig var när det kvinnliga mediet utgick ifrån att det var en viss man som utfört dådet hur låst hon blev. Istället för att förutsättningslöst ta till sig informationen. Hon frågade om det var han som gjort det osv. Det är för mig ett stort misstag man gör när man tolkar. Det manliga mediet arbetssätt stämmer överens med min övertygelse om hur ett medium ska arbeta.

Det ska bli riktigt intressant att följa vidare program.

Kram
Anne Mari_

Helenasharmoni
0

Synd att jag missade programmet, kom precis hem efter sonens fotbollsmatch. Hoppas att det går i repris. :-)

Elisabeth-J
0

Jag brukar inte gilla dom brittiska serierna men den här serien verkar vara bra hittills så det blir till att kolla nästa fredag också :)

Elisabeth 

EwaKristina
0

Mycket bra och intressant program.Och det manliga mediumet imponerade på mej.otroligt duktig och säker!

evawa
0

Glad såg nyss programmet! Måste säga att jag är helt imponerad av det manliga mediumet!!! Fundersam undrar om han är singel och kan ewa k ta hit honom till avesta??

Tycker oxå att det var lite synd att vi inte får se lite hur polisen tar info till sig?

sen har jag en fråga till er som jobbar som medium. Hur kommer det sig att det blir mest info som polisen redan vet? Skulle inte dom avlidna kunna berätta mer som hjälper dom att hitta mördaren/ bevis. Vi får ju veta saker som vi hade ingen aning om, funkar det inte på det viset att dom på andra sidan kan ge mer info på vad vi kan få mer bevis??

Hoppas ni förstår min frågaFundersam

Eva

Doris
0

Jag har nyss tittat det var bra 2155 är det en film signs ska se på den nu

Allting är möjligt

Elisabeth-J
0

#17 Det kan många gånger bero på karma, allt har en mening och eftersom det kanske inte är menat att den personen ska bli inspärrad just nu eller någonsin så får man inte fram mer info.

Elisabeth 

annemarili
0

_Det är ju andevärlden som ger informationen. Jag tror att när de ger informationen som vi redan vet så är det för att ge bekräftelse. Sen finns det ju information som kommer fram som inte visas i programmet, vet att detta hände när man visade det svenska programmet "Förnimmelse av mord". Det är uppgifter som går direkt till polisen men som ej är till för allmänheten.

Som alltid så är vi bara en kanal för att vidarbefordra information som andevärlden ger oss. Vi kan inte bestämma vilken information som ska ges.

Det här programmet kändes inte lika kommersiellt som många andra program om andlighet är.

Kram
Anne Mari_

Morsan1
0

Jaha, nu har jag visst missat något IGEN!!Gråter

Repris? Någon som vet?

Kramar

Tuva-Lena
0

#21 Samma här! Idag när jag tittade i tidingen så bestämde jag mig för att kolla programmet, och vad gör jag? Jo, jag står o diskar!! Av alla görtråkiga sysselsättningar! Penga mun

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

rosmarin90
0

Reprisen är 9/9 00.20

Celia
0

Tyckte de var duktiga men skulle önska ett annat slut (som någon annan skrev, få veta hur Polisen gick vidare). 30 minuter inkl. reklam är alldeles för kort :(

Elisabeth-J
0

#24 Det kan ju vara så att vi får veta resultaten vid senare tillfälle, i sista avsnittet kanske.

Elisabeth 

Celia
0

#25 - låter jättebra om det är så. Ska hålla tummarna för det :)

YvonneW
0

Hm, får försöka hålla koll på tiden och se reprisen. Låter sevärt. Har i alla fall tittat på Heroes. Underhållande.

Tuva-Lena
0

#27 Vad handlar Heroes om? Hjältedåd, eller vanliga vardagshjältar..? Fundersam

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

fromthebottenofmybrokenheart
0

Bara en fråga: Någon som vet när alla "spök" program går på TV? Det vore bra att ha koll på allt som gårFlört

Elisabeth-J
0

#29 Om du tittar i artiklarna så finns det en som heter Tv-program, där ser du när dom går.

Elisabeth 

zeretki
0

#28 Heroes handlar om ett gäng vanliga människor som upptäcker att dom har rätt ovanliga förmågor. En otroligt spännande och välgjord serie, faktiskt!

evawa
0

#19 #20  tack för era svar!! lite sent kanske men igår höll jag på med att försöka tacka er men blev raderad hela tiden…

Eva

Zariah
0

Ska se det ikväll om 5 minuter. Ska bli intressant.:-) Nån mer som ska se det?

Tatsu
0

Såg på programmet igår men blev lite besviken att man inte fick se hur det gick, om polisen kunde gripa någon eller om de hittade kroppen.
Det vore intressant och veta om det gav någonting den informationen som mediumen gav.

wolfie
0

Jag såg oxå på det..men skulle velat se hur det gick..är ju så himla intressant..

mariaef
0

#34 Ja, visst är det trist att man inte får se hur det går. Det förtar lite av programmet, som annars är jättebra.

Zariah
0

Ja jag håller med. Det är synd att man inte får veta hur det gick sen. Det hade ju varit intressant. :-)