Puh, inget spöke!
I lördags kväll var jag själv hemma hos min pojkvän, eftersom han jobbade. gick och la mig vid halv 12, och hade tv:n på lite tyst. Jag somnade till några minuter, men vaknade av en duns, det lät som om någon släppt ett bowlingklot i parkettgolvet, bara en bit ifrån sängen. Gick yrvaket upp ur sängen, för att se om något ramlat ner. Hittade inget, så jag tänkte att det kanske kunde vara tv:n, men ljudet var ju nedskruvat, så Hmm…kunde det vara någon/något som ville ha min uppmärksamhet, eller också har jag sett för mycket på Det okända i julhelgen, så jag drömt det (
)
När klockan var runt halv3 på natten kom min pojkvän hem, och jag berättade vad som hänt. Han skrattade och frågade om jag sett att högtalaren till tv.n låg på golvet? Att den kunde låta som ett bowlingklot kunde man ju aldrig gissa! Det var inte inbillning, inte tv:n och inget spöke, bara lilla högtalaren som ville ha min uppmärksamhet…om det nu inte var ett spöke som knuffade ner den 

hahaha

Hahaha ja det finns logiska förklaringar många gånger också 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Fast visst blir man lite besviken när det visar sig vara förklarligt ;-) *skojar (tror jag) *
Jag trodde en kväll att "någon" hade ockuperat sängen för ena hunden stog och stirrade på den, morrande och skällande. Till slut började han nästan hoppa jämnfota. Men,hmmm, det visade sig vara en kudde som inte låg som den skulle. Det var ju totalt livsfarligt i hans ögon hahahaha.
#3 *asgarv*

#3 Ha ha min hund var rädd för brevlådor när hon var valp, såg nog lite knäppt ut när jag stod och klappade på brevlådorna för att hon skulle våga gå förbi dem.
Nä, jag är nog både besviken och lättad att det fanns en naturlig orsak till det inträffade. Hade varit "kul" få uppleva nåt nångång, fast samtidigt är jag lite skrajsen. Skräckblandad förtjusning!