Kitty

*putt*

Okej, ingen som bryr sig tydligen, ingen som vill försöka läsa av Kitty.
Någon som kan får gärna ta bort denna tråden!

Det handlar inte om att ingen bryr sig! Man kan lägga ut en bild och fråga om någon kan eller vill men utan krav eller för höga förväntningar. Jag har skrivit i tidigare liknande trådar om hur det går till osv. men jag skriver det här också. Att läsa av ett foto tar energi och känner man att man inte orkar eller har tid t.e.x jamen då gör man inte det. Forumet är ingen plats för gratiskonsultationer! Många av oss arbetar med det på heltid och har då inte ork att sitta här och jobba ideellt hela tiden. Om och när man känner att man får in något när en bild finns här så svarar vi och berättar. Så visst kan man lägga in en bild med en förfrågan men man kan inte kräva svar och ibland får man vänta några dagar innan någon kan eller vill läsa av ett foto.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag säger inte att man måste jobba på heltid som medium för att läsa av fotot på Kitty… Vem som helst kan väl göra det!
Jag är inte utbildad, bara väldigt intresserad av det övernaturliga. Ändå försöker jag läsa av andras djur via foto. Det blir inte alltd rätt, och jag begär inte heller att allt som någon får fram av Kitty måste vara helt korrekt. Jag vill bara veta vad folk får fram om Kitty, vem som helst får försöka. Mer begär jag inte..
Många kanske undrar varför jag inte själv försöker läsa av Kitty, eftersom jag försöker läsa av andras djur. Men svaret är att jag kan inte! Jag vet ju så mkt om Kitty, och det stör mig i mina försök. Lättare med djur man inte känner tkr jag…

#4 Nej jag skrev inte att du menar så, jag skrev bara ner det som beskrivits i flera andra liknande inlägg för att försöka förklara hur det fungerar. Sen skrev jag ju också att man ibland får vänta några dagar innan man får svar. Dom som vill gör ju det här men kanske inte kan direkt pga olika orsaker.
Elisabeth

Okej, förlåt…

ok. den ser ganska gammal ut, men mår förhållandevis ganska bra, lite ont här och där , men den har många som tycker mycket om den och det gör mycket för hälsan

Siberlina - Tack för dina svar! "Tyvärr" kan jag inte bekräfta något av det du fick fram.
Kramar/Carro

carro ,hur gammal är din katt

Kitty blev 3 år gammal

Det är ju också sånt vi har skrivit om tidigare. Om man vill ha ett djur avläst om hur den mår osv så förutsätter man ju att djuret lever. Att läsa av döda djur funkar inte, det är inte som att få kontakt med andevärlden. Det kanske finns några som kan känna in döda djur men det är bra om man skriver då att djuret inte lever längre.
Elisabeth

OKEJ!!!! Ta bort denna tråden, jag skiter i det nu…. Har ju sett i andra trådar att folk vill få sina djur avlästa utan att skriva om de lever eller inte. Och vissa djur har ju varit döda som folk sedan skrivit i tråden! och jag har inte sett att du skrivit samma saker till de…
Djur har väl också själar???

jag känner en snäll och mysik katt som vill gillar att ligga i ens knä? Hon mår bra och hon trivs

#13 Det stämmer bra in på hur hon var när hon levde:)

#12 När man lägger ut en bild såhär så förutsätter man att djuret lever. Om den är död så bör man ju skriva det för alla kan inte eller vill inte läsa av döda djur. Det handlar om att respektera dom som gör jobbet.
Elisabeth

#15 Okej, men jag trodde inte det var någon skillnad

jo prizma ,det är stor skillnad..du skrev så att man trodde att katten levde

Jag måste ju få påpeka att det är en konstig attityd att ha . att gå in och kräva att någon ska kunna/vilja läsa av inom bara några få timmar…..nu är det 24 timmar sedan du öppnade tråden…..
Alla bor ju inte i datorn dygnet runt….och att bli otidig och "skita i " efter så kort tid visar ju på en människa som man faktiskt inte har nån större lust att hjälpa…. försök istället med en liten gnutta tålamod kombinerat med ett uns av ödmjukhet så blir det nog f-n så mycket lättare i framtiden!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Elisabeth.j - Snälla! Ta bort denna tråden, jag ska sluta skriva här!!! Jag bara stör ju ändå på forumet.

#19 Men snälla du! Det är INGEN som tycker att du stör på forumet!
Elisabeth

Men nu får du väl ändå ge dej!!!!Bara för att du inte tycks respektera då andra vänliga medlemmar INTE vill läsa av ditt döda djur,så behöver du banne mej inte tjura som en barnumge och kräva stängd tråd.VÄX UPP!!!

du stör inte , jag tycker du är ganska rolig,,,,

Hmm, Hon Kanske Känner Sej Sårad Nu? Försök Förklara Lite Snällare EwaKristina, Hon har fått svar nu om Katten, Vuxena Människor borde väll ända Kunna Hålla sej och försöka vara Lite vänligare!
Jag måste hålla me Elisabeth i detta fall.
Jag kollade in fotot och fick ett illamående och en yrsel som jag ofta förknippar med djur som är döda. Men i inlägget så stod det inget om att djuret var dött! Det tar väldigt mkt energi för att läsa på distans. Jag tycker det är kul och intressant att "läsa" för andra.
MEN det vore i framtiden väldigt snällt av er andra att ni skriver i inlägget om djuret lever eller är död!!
Det underlättar en hel del för oss som vill vara snälla nog att läsa åt er.
Det är både jobbigt fysisk och mentalt/medialt att försöka läsa av ett djur på distans om djuret är dött. Vet man då om det så kan man planera sin energi på ett annat sätt.
Ljus å värme till er alla!
Spiriteye

#23 Att bete sej som i inlägg #12,19 anser jag inte vara riktigt moget….Och framför allt nonchalansen i inlägg 2.Bara för att ingen svarat inom ett dygn,ja då tjuras det och tråden ska bort…Är det Tecken på mognad,respekt,ödmjukhet..Nej!!Elisabeth har skrivit och förklarat ingående,Branduir har oxå skrivit ett bra inlägg i detta..Möttes det med respekt och förståelse????Nej,det tjurades och än en gång krävdes att tråden skulle bort.Det är just detta tjurande,som jag reagerar starkt på.

Men nu behöver ni inte skälla på henne, Hon tycker som hon vill tänk om ni hadde vart hon skulle ni vart Glada då!? Gud Nu får ni ta och va lite hyggligare!
oooh fy vad jag känner mig dum nu när jag läser detta igen
Jag är Prizma_o_Kristall men med nytt namn då det andra försvann…
Siberlina - Du verkar vara väldigt snäll:)
BranDuir - Förstår helt ditt inlägg 18 :)
EwaKristina - Du har helt rätt, jag har betett mig barnsligt och omoget i denna tråd. Ska inte upprepas i någon tråd:)
Spiriteye - Jag kommer i fortsättningen att skriva om djuret lever eller är dött, om jag är säker på att det är så:)
Jennie104 - Kram te dig:)
Elisabeth.J - Vår underbara Sajtvärd! Vad skulle ÖN vara utan dig? :)
Obs. Jag gör denna tråden aktiv igen för att jag betett mig så dumt mot er och VERKLIGEN borde be om ursäkt!
FÖRLÅT till er alla!
Ha ett bra år 2008 :)
Kramar//Carro