BEHÖVER TIPS PÅ LJUDBÖCKER!!!!
Är det någon som kan ge mig förslag på författare som är bra, jag gillar mest andliga böcker då förståss men en och annan deckare är okey
Tar tacksamt emot alla förslag!!!
Ljus Carina
Den nionde & tionde insikten
Lena Ranehag Levande bilder fårn andevärlden
Brian L Weiss många liv många mästare
De kom jag på nu!
jaaa Da vinchi koden också!
Jaaaaaa har läst alla dem i pappers form men vore juh underbart att lyssna på dem!! Tack!!! 
Min mamma brukar låna en massa ljudböcker på biblioteket. Hon läser förvisso mycket och har en gedigen samling men på sistone har hon lärt sig att uppskatta ljudböcker mer och mer. Hon säger att bibblan är toppen, sedan köper hon förstås en del också.
Jag har lyssnat på "Vad gör alla superokända människor hela dagarna" av Fredrik Lindström och den kan jag rekommendera varmt. Den är förvisso inte särskilt andlig eller heller i närheten av någon deckare, men omväxling förnöjer?
Saxat:
I en värld där kändisskapet smäller högre än allting annat är ändå 99% av alla människor totalt okända.Är alla icke-kändisar lika okända, kan man vara mer eller mindre okänd? Till och med superokänd?
Detta är en bok om framför allt helt vanliga superokända människor som lever på skuggsidan av samhället, ett samhälle där kändisskapet blivit vår tids nya religion. Vilka ingrepp planerar de för att ta det avgörande steget åt rätt håll, för att deras liv skall utvecklas i rätt riktning?
I Fredrik Lindströms berättelser känner man igen hans omisskännliga humor men också allvaret. Boken utkommer som en pendang till hans nya långfilm Känd från TV och berör temat i filmen: kändisskap, mänskligt värde, ensamhet, tvåsamhet och familjen som livsform.

Hej!
Jag lyssnar just nu på en ljudbok som Dean Koontz har skrivit. Den heter gömstället och är både spännande och lite andlig faktiskt. Jag rekomenderar den starkt.
// Maria
Då måste jag tipsa om Håkan Nesser. Alla böcker är bra, enligt mig, men "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" är super!

Dumskallarnas sammansvärjning-John Kennedy Toole. Intelligent och sanslöst roligt skriven.
Hemsöborna- A Strindberg. Behöver ingen närmare beskrivning. Holger Löwenadler var inläsare, en härlig röst med inlevelse.
Den Ljuva Giftkokerskan- Arto Paasilinna. En gammal dam som har svårt att bli av med en yngre släkting, som utnyttjar hennes gästfrihet, hittar till slut en utväg. Men inget blev som hon tänkt…
Svinalängorna- Susanna Alakoski. Fick Augustpriset för denna bok, där hon berättar om sin barndom som maskrosbarn.
#3 Omväxling förnöjer helt klart!!
Tack för alla toppen tips!!!! Jag skall genast jaga ifatt dem