Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 999 ggr
thilda-
0

Läskigt!!!!! :S

Idag då min ystersyster skulle låna bilen av mamma för att betala räkningar.. jag mådde jätte konstig då hon gick.. det var som att jag kände på mig att det skulle hända något.. jag vart alldeles yr i bollen och mådde jätte dåligt.. och sen efter ca 15min så ringde syrran och ber oss komma för att hon hade kört av vägen ganska så rejält.. och då min låsas farsa svarade i telen var det som att jag fick en "tanke" att… Hon har kört av vägen.. det var som en röst inom mig?? :S skit skumt! och sen då låsas farsan räker över telefonen till mamma så sa han att hon hade kört av vägen.. och då fick jag kalla kårar längs ryggraden :S

drutten53
0

ja du vännen..det du kände..det gör jag oxå..jag förklarar för mina barn..hur jag känner och försöker övertala dom att inte göra si o så…kram

leiane
0

det är sånt som händer ofta, va inte rädd.

Kram

thilda-
0

okej :) jag ska försöka att låta bli att inte bli det.. :S

thilda-
0

nu har det hänt en till grej..
Idag så ringde min kompis och berättade att min ponny har blivit smittad av A2 (Hästinfluensa)..  men till saken nu då.. Då jag gick in i hennes box så fick jag väldigt svårt för att andas.. :S det har heller aldrig hänt förut! och jag fick dessutom ont i magen.. kändes som att nån höll riktigt hårt runt min mage och tryckte allt vad han/hon kunde! och sen då jag gick ut ur boxen så mådde jag genast bättre! och jag gick även in till min andra ponny men där kände jag ingeting alls….

Vad kan detta betyda?? :S

Harrygirl
0

Shit asså, du måste besitta övernaturliga krafter!!! hehe
Spooooky. Bara att börja nån medial utbildning nurå ;)

Tråkigt det som skedde dock…

thilda-
0

haha jaa jag börjar faktist att tro på de :) det händer allt mer o mer och allt oftare!! :S

mjo och tråkigt att luddan blev sjuk med.. =(

KevinKlein
0

#6 är det fler i ponnystallet som har det?

pyttelillatrollet
0

Nr 4

Har en veterinär verkligen ställt disgnosen A2 så det inte bara är din kompis som säger det??

thilda-
0

#7 jaa Ali

#8 en vetrinär.. Läs här

pyttelillatrollet
0

Ok Men för det så är det ju inte säkert just din häst fått det, även om nu oddsen är sämre för att den ska klara sig ifrån A2! trodde den stod i privatstall

Ville bara försökra mig om att du inte bara lyssnade på vad någon annan sagt utan kolla med någon som verkligen kan!

Hoppas det inte kommit till just Ert stall då!

thilda-
0

Hon hostar och har feber och jätte deppig… inte likt henne om hon ska va frisk

pyttelillatrollet
0

Aj då vad trist! Ja då får vi hoppas det går bra då.

thilda-
0

ja