Hjälp!! Energi!!
Hej!
Undrar om det finns nån som kan skicka lite healing till mig? Ska in för min 10511:e unersökning,och min energi att stå emot alla sjukdomar jag haft sen jag var liten börjar rinna ut känner jag… Operation på operation på operation… Nån som kan ge mig ny kraft inför nästa sjukhusvistelse som ska ske snart…?
Vore evigt tacksam
! Och så fort jag får tillbaka lite egen energi ska jag försöka ge tillbaka… LOVAR!!
Kram från Necilia
Aj då! jag kan inte healing men jag ska sända tankar på Helande Änglar till dig.

Jag skickar energier till dig så att du får mer styrka och du fixar det här!
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack så jätte mycket! Börjar redan känna att huvudvärken lanar på… Och med den energi ni skickar ska jag nog ta mig igenom resten också!! TACK
!!
/Necilia

Jag önskar dig lycka till och mina tankar kommer att finnas hos dig under tiden, ska fortsätta att skicka energier till dig.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack snälla
!

Tankar på så mycket det går!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Skickar jag med.. 
Lycka till!!!

Hej Necilia!
Jag har själv mycket probelm med värk och sjukhusvistelser och vet hur mycket det betyder att få hjälp för att samla kraft.
När skulle du bli inlagd?
Jag skickar healing, blir oftast sena kvällar så ikväll (onsd) vid 22-tiden skickar jag till dig!
Kram!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Självklart skickar jag healing till dig!!
Jag "kopplar" upp dig from nu och framåt.
Du behöver INTE ge nått tillbaka utan detta ger jag ifrån mitt hjärta till dig som en kär medsjäl!
STOR VARM HELANDE KRAM
och lycka till
SpiritEye

Skickar även jag till dej!Kram

Tack alla!! Ni är bara för goa!! Känner redan krafterna komma tillbaka!!
TACK!!
/Necilia 

jag gör så gott jag kan men tänker på dig i alla fall …kram..