läsa av bild *häst*

Jag kan tyvärr inte läsa av bilder men det var en fin häst iallfall. :)

Ser i alla fall ut som ett riktigt busfrö*ler*

Det var det första jag fick till mig*ler* Började le direkt:-D

Piig och glad kände jag när jag såg bilden på hästen
Putt Putt mera :D
Putt

VAD du är söt min kära lilla ponny
Vad du är fin min kära lilla häst
Du säger ingeting min kära lilla ponny
För du är den jag gillar mest
HÄST HÄST!
Putt
Jag känner det som om nått är outvecklat… är den färdig växt el ung häst?
Något med magen också, inget allvarligt dock tror jag. (är den avmaskad?)
Fin häst.
hon är 6år :) nej hon är inte avmaskad men det lär nog göras snart
Putt!! ingen som får fram något mer om denna vackra dam? =)
Putt

Den är hallt, all belastning på höger bak.
#14 vilken bild kollade du på då? =) *nyfiken* För på bild #3 så vart hon halt dagen efter loppet.. fast på vänster ben bak
Jag känner en dräktighet när jag kollar på bilden. Antingen hade hennes mamma väldigt svårt när hon skulle föda fram henne, eller har hon själv varit dräktig. Känner iaf komplikation vid dräktighet. Kan inte säga exakt vad det är. Men det är vad som ploppar upp i mitt huvud när jag ser din häst.
Känner även det som att hon nyss varit eller är rosslig nu. Som att hon är förkyld på nåt sätt. Iaf rosslig.
Annars känns hon som en pigg och frisk häst, med mkt skutt i sig:) Vid dressyr kan hon vara lite olydig samt vara lite tjurig av sig. Men hon är ändå hur underbar som helst och jag tror hon är sin ägares bästa vän:)
Så känner jag :)
GOD JUL!
Kramar/Carro
okej :) Dräktig det är hon då inte iaf :) inte vad jag vet hahaha :D men jag kan kolla med hennes uppfödare :) om hur det var o så :)
Och hon är lite snorig lite till och från.. Och dressyren!! det stämmer! :D haha och hon är ägarens bäste vänn med :) Utan henne hade jag nog inte suttit här idag…. 
Roligt att det stämde:) Kolla du upp med uppfödaren, men det behöver ju inte stämma heller det där med dräktigheten;) Bara att jag fick fram det:) Är ju inte utbildad så därför behöver inte det jag få fram vara allt rätt:) mMen kul att endel stämde:)
Så är det ofta med djur, dem blir ens bästa vänner och ger en skäl att vilja leva vidare även om det känns svårt:) Utan djur, vad hade då vi människor varit? inget skulle jag vilja säga:)
Ha det jättebra!
Kramar/carro

Putt
#21, #22 - Jag känner att din häst har varit på ridskola tidigare, och nu är hon pensionerad. Jag känner att hon är en väldigt lugn och pålitlig häst, som haft det lite jobbigt som unghäst. Känns som att innan hon fick börja som ridskolehäst hade hon inte ett jättebra liv. Kanske bodde hos någon som inte brydde sig om henne så mkt. Inte vanskötte, men gav henne inte den uppmärksamhet och kärlek som hon behövde. Hon fick sedan komma till en ridskola, där känner jag att hon trivdes rätt bra, men ibland körde man rätt hårt med henne och hon fick problem med rygg och nacke. Därav fick hon pensioneras. Och jag känner att nu bor hon hos er och har det bra. Känner också det som att hon inte rids för hon har fortfarande vissa problem med sin rygg, men det håller på och bli bättre. Bokstaven "B" får jag upp, vet inte om hennes namn börjar på B eller någon i hennes närmsta närhet.
Kramar//Carro
#25 Glad, lite sprallig :) Omtyckt av sina vänner, just nu lite småkär i någon;) Gillar lyssna på musik så som green day och simple plan. Har inte haft jättebra självförtroende tidigare, men det börjar bli bättre nu:)
Det är vad jag får fram :) Hoppas något stämmer:)
Kramar/Carro
#26… uuuuh får rysningar :P hahahahha stämmer helt perfekt :)
Jag tycker den ser spänd ut. som om han hör något eller väntar på något..men vad vet jag han kanske ryckte till för blixten..DU är det blod på golver.Det är färg va?M.V.H.chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vad kul! :)
Kramar/Carro

Han är inte pensionerad, han är bara 5 år :P och ingen ridskolehäst. Men han har haft kotledsinflammation och har prblem med rygg och nacke och rids faktiskt inte just nu! #28 vem menar du?
#30 Okej:) Hoppas han blir bättre snart då:)
Kramar//Carro

Världsrekord i "puttar"?

KLONK!

*bump*

Klonk och bump?
hehe PUUUUUUTTTTT
Pet…. Nån som får fram något mer om min ponny???
*putt*

***PUUUUUUUUUUUUUUUUTT***

hehe vem pussar du då? :D
Mulen kanske det skulle jag vilja göra.
Alma