Film
Såg en fin film häromdan…den klassas som skräckrysare men jag såg så mycket mer….kan rekommendera den…Från Andra Sidan med Calista Flockhart……den har ett djup, om ni sett den…vad tyckte ni?

har inte sett den men en annan dock med Robert Williams Drömmarnas värld som berörde mig mycket urbra film som handlar om en man som dör i en tragisk bilolycka tillsammans med deras barn.Hon blir ljupt depprimerad och han försöker ta kontakt med henne från andra sidan en mycket vacker film.
Jag såg den igår kväll faktiskt. Hade inte hört talas om den, men såg framsidan & titeln på hyllan i filmbutiken & blev nyfiken.. Snabbläste & tänkte ställa tillbaka den,när jag såg ordet Övernaturligt.. Då tog jag den & läste ordentligt *S*
Jag tycker den var helt okej för att vara amerikansk (föredrar asiatiska skräckfilmer), sköterska var äckligt sminkad, men det var väl lite fånigt kke just med sköterskan.. JAg gillar mer när det är sånt som skulle kunna hända i verkligheten..
Kompisens kille är känslig & satt med händerna för ansiktet när det var som värst, men den skrämde mig iaf så där skönt, så jag är ändå nöjd med filmen :)
Glömde skriva att den har ett för mig väldigt fint budskap.. Jag gillade verkligen tanken med att Calistas rollfigur Amy kämpar mot rädslan, för Maggie skull, att hon verkligen brydde sig om Maggie & barnen. trist bara att slutet blev tvärtemot vad jag trodde, men det var ändå ett vackert slut :) Så kan jag tänka mig att det är på riktigt :)

Jag såg den härom kvällen. Tyckte den var jätte bra. Inte som andra rysare

Såg den härom dagen oxå, den var bra…lagom med allt, men mycket vemodig historia*tycker*

Tack för tipset!
Jag stod och titta på den filmen idag men la tillbaka den eftersom den klassades som rysare. Men nu ser jag att jag inte skulle gjort det. Den hade trots allt ett budskap som jag kände på mig.
Får ta den nästa gång.
Alma

Hmm, ska titta om den finns på Anytime? I så fall hyr jag den nog nu i natt. Kan inte sova i alla fall!

tackar också för tipset….kan ju vara sevärd…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus