Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 477 ggr
[mia-38]
0

Liftare

Idag den 2/1 skulle jag börja jobba efter lite julledigt. Ska gå ut till min bil i carporten kvart i sju på morgonen. Är på väg att gå runt till passagerardörren för att låsa upp min dörr innifrån (trasig och går inte att låsa upp utifrån). Då ser jag en vit skepnad komma farande snabbt över grusvägen och förbi carporten. Nackhåren reser sej och jag känner en obehaglig närvaro av något. Jag sätter mej i bilen snabbt som ögat men känner att det fortfarande finns kvar. Och är med mej i bilen ca 2 km fram till villakvarteren. Då¨försvinner känslan av att någon är i min bil. Mycket obehagligt. Jag har börjat forska lite om gården här och vilka som har bott här förr. Inte helt lätt. Vet någon om nån sida på internet som man kan få tips ifrån.

sven-g
0

Var finns värmen och ljuset nu . det verkar ju bli beck svart. Varför bara intrigera och förstöra.

Happyspirit
0

??????????????????????????Fundersam

TantAlma
0

testa statsarkivet eller liknade om de kan ta fram åt dig vilka som bott på den adressen.

Happyspirit
0

#1 VAD menar du?????????????? Har du kanske skrivit i fel trådSkrikandes

[mia-38]
0

Fattar inte vad sven-g skriver?? Vadå intrigera och förstöra??? Vad är det som förstörs? Och vad är det jag intrigerar om??? Förklara dej gärna sven-g.

MVh mia

MIRJAMI
0

Vad häftigt….jag har varit med om här jag bor att jag såg en person ute på gården som sedan försvan. Jag fick veta att för så har det varit bondgård här husen ligger nu som jag bor i. Alltid intressant att få reda på lite histori. Grannar som har bott länge i samma område kan även ibland komma med lite information. Det är väll lättare få den information on det är våningshus. Hyresvärden kan ibland även ha information om det är hyreshus man bor i. Om det är villa man bor i så borde det väll fiinnas någonslags arkiv som en dell uppgifter finns sparade. Annars kan man ju alltid fråga förra ägaren om det finns möjlighet till det.

sven-g
0

Skrev på fel tråd

sven-g
0

Det var meningen på Elisabet och Ewa

Happyspirit
0

Ja, det var det jag misstänkte.Flört

Qviq
0

Precis innan jag läste ditt inlägg satt jag och funderade på en gammal spökhistora som ofta berättas i min pojkväns hemtrakter och en liten kille som brukar stå vid vägkanten och när man passerat han kunde man känna en närvaro och denna person brukar kallas spökliftaren. Därför fick jag en lite chock när jag läste ditt inlägg om liftare.

"Chaos is a friend of mine."