Glädje & Inspiration 2/1
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och inspiration idag :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag får vara tillsammans med min käraste. Jag får höra att jag e älskad.
Sedan att jag har styrkan å orken att stå för mina åsikter och mina värderingar här inne på ÖN… Att stå upp för det jag tror på vad som är rätt el fel…
- Mimmizenobia har gett mig så mycket energi ikväll, hon har betydit mer än vad hon någonsin förstår tror jag.
- Min tröstshopping jag haft idag på onödiga "måsteha" grejjer!
- Distansarna som nämns sist för att De absolut givit mest glädje och inspiration…….Utan Er…….

Håller med dig spiriteye, efter dans o musifestivalen igår ägnas denna dag åt att vi står upp för oss själva. För ÖN där vi trivs o har så trevligt tillsammans, samt lär oss av varandra.
kram Rose
Träff med glada härliga mediala vänner i dag, samtal med dig i telefonen!
. Höra att jag är älskad av min karl, gulligt meddelande i gästboken av Ewa! En toppendag helt enkelt!!!
ja jag är glad för att ni får mig att känna mig välkommen! Tack!

Känslan av united we stand (påminner mig om en asbra gammal hårdrockslåt åxå).
Samt en privat grej som E.J. & en till vet vad 

Min son som gjorde en egen låt som han sjöng och spelade så här skrattade man så tårarna trillade, låten heter: När du kan se mitt inre då kan du se mitt yttre (det inre menar han själen)
Alla vänner och medlemmar som har hört av sig, ni har verkligen spridit glädje och inspiration idag. Kurseleverna som skickade healing och nu är ni ännu fler som skickar healing, vilken enorm glädje! :)
Mina kära Medarbetare, ni är glädje och inspiration!
Livet ger mig glädje och inspiration med allt som sker 
Elisabeth

Glädje för mig idag när jag pratade med mitt barnbarn som sa att jag skulle få låna hennes säng som hon fick av tomten och sen när hon sa jag älskar dig mormor.Det värmde och gjorde mig så rörd.Och inspirationen och glädjen fick jag av mina kurskamrater idag.

När min älskade älva och själasyster blev lättad i sinnet av vårt samtal. Att min närhet och stöd kan få henne att må så mycket bättre. DET gav massor med inspiration och glädje:-)
Gick på en våg idag såg jag har gått upp 15 kg sen jag vägde mig sist hmmmm
Man får väl vara glad att man lyckas spara

#11 Ja allt har ju en mening och allt kan man vara glad för om man bara ser det med glädje och positiva tankar 
Elisabeth
Kunde väl vara något annat än att man har det för bra , tex se yngre ut

#13 Tänk såhär: Jag är yngre i mitt sinne, hur det yttre ser ut spelar ingen roll för huvudsaken är hur jag känner mig 
Elisabeth
Jag är lång ifrån deppad , men nog kunde spegeln ljuga lite. Har man det inte bra, sitter på jobbet och skriver

Ja du har det bra! 
Elisabeth
Jag lever iaf *S* Sorry!! I dag har varit en ååh-dag :-/ Men då kan det bara bli bättre :-D