Litet slanglexikon
Tydligen har lilla Hata Övernaturligt & dess värd + medarbetare-klubben gått loss i toppspinnsövervarv då jag skrev "neggoskit" & vill ha det till rasism, så de kan anklaga oss för ännu nåt påhittat.
Jag är Stockholmare. Jag umgås en del med brorsans 3 ungar & snappar upp en del fraser.
Neggo betyder negativ/negativt & det var exakt det jag menade till den som kom & spred dåliga vibbar i våra glada musiktripps-trådar. Att han skulle sluta skriva negativt skit.
För övrigt kan nämnas att här i Sthlm förkortas & avslutas massor av ord med ett O numer.
Hypo = hypokondriker/hypokondrisk.
Värdo = värdelös/värdelöst.
Punkt.

Ja du Broder! Dessa trådsabbare och neggotöntar finns ju tyvärr överallt här inne….små människor som inte kan få bekräftelse annat än genom att kverulera och förstöra för alla andra som åtminstone försöker att vara seriösa…*S*…
Egentligen lider jag ju med dem, och skulle gärna hjälpa dem till en kurs i IQ-höjning om det nu funnits…
Salve!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Lowlife vad betyder det?
Såå… neggo är alltså rasistiskt nuförtiden? *fniss*

Lowlife = kryp / Kräk (fritt översatt)…annars lägre stående varelse…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jaha fast jag är Stockholmare fick jag lära mig ett nytt ord. Hoppas man slipper använda det när jag är så Positivo!= Positiv!!!
Har hon inte klivit ur cellstofen ännu eller??? Hur gammal var hon sa du??? runt 50?????
Jaha!! Lovelife trodde jag betydde Kärleksliv

Du tänker bara på sex Happy! Ha ha ha ha
Hahahaha! Ja DET är åtminstonde ROLIGT (för det mesta)
*Flinar*
Ja, vad säger man…..*Hick och Skål*
#10 Sitter du och super Hellas???
men Happy det stog LOW LIFE inte lovelife haha
Oj då!!!!!!!! Det var ju skillnad det. *skrattar*. Ja men jag gillar love life better. *skrattar*
ja vem gör inte det! =)
………..Nja, jag körde Healing ut över ön vid 21.00 tiden (vi tjuvstartade några stycken
).
Det gav en sjujäkla tripp, Du vet trefalt tillbaka………Hick…..
Nu är ÖN insvept i en genomskinlig JÄTTE Grankula! *Ler*
Märker ni inte det? Klingandet är de som vill in men som inte har rent mjöl i påsen. De knackar förtvivlat på utifrån
#15 Jahadu, det säger du
men va trevligt. En Julgranskula?? Var det? Ok. Det var en ny variant. *skrattar*
Kramis